Klantenservice medewerker

YoungCapital

  • Den Haag, Zuid-Holland
  • € 17,04 per uur
  • Tijdelijk
  • Deeltijds
  • 1 maand geleden
Ben je gepassioneerde reiziger die graag andere helpt? Begin jouw avontuur als Internationaal Klantenservicemedewerker bij de ANWB in Den Haag!Wat ga je doen?Als medewerker bij de Alarmcentrale van de ANWB in Den Haag, werk je als klantenservicemedewerker en ben je verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van hulp voor mensen die in het buitenland problemen hebben met hun auto, zoals een aanrijding of mechanische schade. Dit omvat het regelen van relevante assistentie, het begeleiden van reparaties bij lokale garages en indien nodig het terugbrengen van het voertuig naar Nederland.Over de afdeling VoertuighulpverlengingJe maakt deel uit van het landenteam van de afdeling Alarmcentrale Voertuighulpverlening van de ANWB. Hier werk je nauw samen met verzekeringsmaatschappijen om de benodigde diensten te coördineren. Je bent houdt je bezig met het vinden van oplossingen terwijl je empathie toont voor de klant en tegelijkertijd behoud je het overzicht en let je op details. Je zorgt voor optimale dienstverlening en bent verantwoordelijk voor zowel kwaliteit en kosten als klanttevredenheid.Vanaf 22 april 2024 start de training. Deze training bestaat uit 20 uur per week á 3 weken. Deze training is grotendeels online met 7 dagen fysieke klassikale momenten op locatie. Deze fysieke dagen zijn: 15 april, 18 april, 22 april, 26 april, 29 april, 1 mei en 2 mei. Hierna volgt een inwerkperiode van 2 weken op kantoor. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om voor 50% van je contracturen vanuit huis te werken na akkoord van je manager. Je contract zal lopen tot en met 6 oktober 2024.
  • Er zijn flexibele werktijden, aangezien de ANWB 24/7 geopend is
Wat wij bieden
  • Bruto all-in uurloon van €17,04;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Meeruren boven de 16 u per week worden voor 125% uitbetaald;
  • Een baan voor minimaal 16 uur en maximaal 32 uur per week;
  • Opleiding is grotendeels online, met enkele verplichte klassikale dagen op locatie;
  • Mogelijkheid om ná inwerkperiode 50% van de contracturen thuis te werken, na akkoord van je teammanager;
  • Direct op contract bij de ANWB.
Wat wij vragen:
  • Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar op maandag en zaterdag;
  • Goede beheersing van de Nederlandse plus Engelse taal. Bij een 3e Europese taal heb je een streepje voor (Italiaans, Frans, Spaans, Duits of Oost-Europese taal);
  • Je bent fulltime inzetbaar van week 30 t/m week 33.
SolliciterenBen jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit Plaats Den Haag Werkuren per week 16 - 32 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Avondwerk, Weekendwerk, Vakantiewerk, Tijdelijke fulltime baan, Thuiswerk Salarisindicatie €17,04 per uur Verantwoordelijk voor Het helpen van klanten met hun reis- en pech in het buitenland Gepubliceerd op 26-03-2024Wat ga je doen?Als medewerker bij de Alarmcentrale van de ANWB in Den Haag, werk je als klantenservicemedewerker en ben je verantwoordelijk voor het coördineren en organiseren van hulp voor mensen die in het buitenland problemen hebben met hun auto, zoals een aanrijding of mechanische schade. Dit omvat het regelen van relevante assistentie, het begeleiden van reparaties bij lokale garages en indien nodig het terugbrengen van het voertuig naar Nederland.Over de afdeling VoertuighulpverlengingJe maakt deel uit van het landenteam van de afdeling Alarmcentrale Voertuighulpverlening van de ANWB. Hier werk je nauw samen met verzekeringsmaatschappijen om de benodigde diensten te coördineren. Je bent houdt je bezig met het vinden van oplossingen terwijl je empathie toont voor de klant en tegelijkertijd behoud je het overzicht en let je op details. Je zorgt voor optimale dienstverlening en bent verantwoordelijk voor zowel kwaliteit en kosten als klanttevredenheid.Vanaf 22 april 2024 start de training. Deze training bestaat uit 20 uur per week á 3 weken. Deze training is grotendeels online met 7 dagen fysieke klassikale momenten op locatie. Deze fysieke dagen zijn: 15 april, 18 april, 22 april, 26 april, 29 april, 1 mei en 2 mei. Hierna volgt een inwerkperiode van 2 weken op kantoor. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om voor 50% van je contracturen vanuit huis te werken na akkoord van je manager. Je contract zal lopen tot en met 6 oktober 2024.
  • Er zijn flexibele werktijden, aangezien de ANWB 24/7 geopend is
Wat wij bieden
  • Bruto all-in uurloon van €17,04;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Meeruren boven de 16 u per week worden voor 125% uitbetaald;
  • Een baan voor minimaal 16 uur en maximaal 32 uur per week;
  • Opleiding is grotendeels online, met enkele verplichte klassikale dagen op locatie;
  • Mogelijkheid om ná inwerkperiode 50% van de contracturen thuis te werken, na akkoord van je teammanager;
  • Direct op contract bij de ANWB.
Wat wij vragen:
  • Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar op maandag en zaterdag;
  • Goede beheersing van de Nederlandse plus Engelse taal. Bij een 3e Europese taal heb je een streepje voor (Italiaans, Frans, Spaans, Duits of Oost-Europese taal);
  • Je bent fulltime inzetbaar van week 30 t/m week 33.
SolliciterenBen jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit Plaats Den Haag Werkuren per week 16 - 32 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag), Avondwerk, Weekendwerk, Vakantiewerk, Tijdelijke fulltime baan, Thuiswerk Salarisindicatie €17,04 per uur Verantwoordelijk voor Het helpen van klanten met hun reis- en pech in het buitenland Gepubliceerd op 26-03-2024

YoungCapital