Administratief medewerker

Start People

  • Houten, Utrecht
  • € 2.701-3.238 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 17 uren geleden
dropdownOpen && $refs.languageDropdownMobile.scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'end' }), 200)" class="flex justify-between shadow-xs rounded cursor-pointer">NederlandsEnglishDeutschpolskiZoekenVacatures Hele siteZoek vacaturesWanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en Enter om te selecteren. Touch-apparaatgebruikers, verkennen door aanraking of met veegbewegingen. Leeg veldToon vacaturesZoek op websiteToon resultaten When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select.Populaire zoekopdrachtenArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...ArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...Administratief medewerker€2.701 - €3.238Vacature nummer: 2025-46564Vacaturedetails
  • • Fulltime
  • • Houten
  • • MBO 4
Neem contact opVacature informatieAls administratief medewerker binnendienst begin je je dag met het controleren van e-mails en het bijwonen van een korte teamvergadering. Vervolgens verwerk je klantbestellingen, controleer je ordergegevens en plan je monteurs in om hulpmiddelen op tijd bij klanten te leveren. Gedurende de dag onderhoud je contact met leveranciers om voorraadbeheer en leveringen te coördineren.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen en klachten en informeer je klanten over de status van hun bestelling. Je werkt nauw samen met een ondersteunend team in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Dankzij jouw organisatorische vaardigheden en klantgerichte aanpak zorg je voor een soepel verloop van de dagelijkse processen.Lees meer...Salaris€2.701 - €3.238DienstverbandFulltimeOpleidingMBO 4LocatieHoutenContracttypeVast1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over de functieAls administratief medewerker binnendienst begin je je dag met het controleren van e-mails en het bijwonen van een korte teamvergadering. Vervolgens verwerk je klantbestellingen, controleer je ordergegevens en plan je monteurs in om hulpmiddelen op tijd bij klanten te leveren. Gedurende de dag onderhoud je contact met leveranciers om voorraadbeheer en leveringen te coördineren.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen en klachten en informeer je klanten over de status van hun bestelling. Je werkt nauw samen met een ondersteunend team in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Dankzij jouw organisatorische vaardigheden en klantgerichte aanpak zorg je voor een soepel verloop van de dagelijkse processen. 1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Wat we je bieden
  • Salaris tussen € 2.701,00 en € 3.238,00 bruto per maand, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Een vast contract voor zekerheid en stabiliteit;
  • Een werkweek van 32-40 uur, met flexibiliteit voor een goede werk-privébalans;
  • 24 vakantiedagen en 13 ADV-dagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto (fulltime);
  • Bijdragen aan jouw gezondheid, zoals 30% korting op je fitnessabonnement (40% na een jaar) en een fietsregeling voor woon-werkverkeer.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Functie-eisenWe zoeken een nauwkeurige administratief medewerker met sterke communicatieve vaardigheden en ervaring in orderverwerking.
  • Minimaal een MBO 4-diploma in een relevante richting;
  • Ervaring met orderverwerking en planningssoftware;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met telefonische klantcontacten en gegevensverwerking;
  • Nauwkeurig en detailgericht in het verwerken van orders.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over het bedrijfGevestigd in Houten, zet dit bedrijf zich in voor het verbeteren van het leven van zorgbehoevenden. Met een breed scala aan hulpmiddelen zoals rolstoelen en aangepaste fietsen, ondersteunen ze gemeenten bij opslag, levering, onderhoud en reparatie. Hun kernwaarden zijn betrokkenheid, innovatie en betrouwbaarheid.Wat hen uniek maakt, is de open en ondersteunende cultuur waarin jouw ideeën worden gewaardeerd. Ze investeren in persoonlijke groei en organiseren regelmatig teamactiviteiten. Daarnaast streven ze naar een gezonde balans tussen werk en privé, zodat je met plezier en energie aan de slag kunt.Ben jij klaar om deel uit te maken van een team dat écht een verschil maakt?Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Toch nog vragen?Vul het sollicitatieformulier inSchrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.VoornaamAchternaamE-mailadres !\.)@(?!\.)([A-Za-z0-9.-]+\.[A-Za-z]{2,})$" data-val-required="Het verplichte veld E-mailadres is niet ingevuld." id="EmailAddress" name="EmailAddress" placeholder="iemand@example.com" type="text" value="" x-bind="emailInput" /> 0" x-transition.opacity> Bedoelde je ?Bevestig E-mailadresMobiel telefoonnummerVoer een geldig telefoonnummer in. Bijvoorbeeld +31612345678, 0031612345678 of 0612345678.Ik woon in NederlandPostcodeVoer een geldige Nederlandse postcode in die bestaat uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Bijvoorbeeld 0000 AA.CV (optioneel)Upload hier jouw CV. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je CV, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je CV dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.Motivatie (optioneel)Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.VerstuurWist je dat...Wij jou persoonlijk begeleiden in jouw zoektocht!Weet je nog niet precies wat je wilt gaan doen maar wil je daar graag in begeleid worden? Meld je dan nu aan en wij gaan je persoonlijk helpen!Ook al gekeken naar deze vacatures?Bekijk snel onze nieuwste vacatures op de website en wellicht vind jij wel direct jouw droombaan!

Start People