
Medewerker Customer Service
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
Job Number #169086 - Amsterdam, Noord-Holland, NetherlandsWho We AreColgate-Palmolive Company is a global consumer products company operating in over 200 countries specializing in Oral Care, Personal Care, Home Care, Skin Care, and Pet Nutrition. Our products are trusted in more households than any other brand in the world, making us a household name!Join Colgate-Palmolive, a caring, innovative growth company reimagining a healthier future for people, their pets, and our planet. Guided by our core values—Caring, Inclusive, and Courageous—we foster a culture that inspires our people to achieve common goals. Together, let's build a brighter, healthier future for all.Medewerker Customer ServiceWil jij deel uitmaken van een leuk en dynamisch team? Ben je ondernemend en gedreven en wens je graag te werken met bekende merken zoals Colgate, Ajax, Palmolive en nog meer? Blink je graag uit binnen de Customer Service met jouw aandacht op details en een luisterend oor?Dan vormt deze vacature alvast de perfecte kans!Voor onze vestiging in Weesp zijn wij op zoek naar onze nieuwe collega binnen de Customer Service die per oktober kan starten.In deze rol zal de persoon verantwoordelijk zijn voor de volledige klantenservice. Hij/zij zorgt namelijk voor een goede flow van “order tot factuur” . Dit gebeurt uiteraard door een goede en sterke samenwerking met onze klanten, ons commerciële team en onze logistieke dienstverlener gelegen in Tiel, die voor ons de opslag en het transport verzorgt.De Medewerker Customer Service rapporteert aan zowel de Customer Engagement Benelux Manager als de Teamverantwoordelijke in Polen. Hij/zij is verantwoordelijk voor de volledige customer service naar alle klanten (waaronder alle supermarkt- en drogisterijketens) aan wie wij onze goederen rechtstreeks leveren in Nederland.Het doel is dus om altijd onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn door orders tijdig en accuraat te verwerken en snel te reageren op de vragen die zij hebben.Wat ga je doen?De Medewerker Customer Service geeft een gezicht aan alle contactpunten met de klanten van Colgate. Elke dag brengt wel wat anders, maar hieronder vind je alvast een lijst van werkzaamheden die je kunt verwachten:Het verwerken van alle Nederlandse orders welke we ontvangen via EDI in ons SAP-systeem en via andere kanalenHet valideren en oplossen van eventuele fouten in deze ordersHet aanmaken van leveringen via ons SAP-systeem, om zo de orders dagelijks naar onze logistieke dienstverlener te sturenIndien er uitzonderingen zijn, werk je samen met de logistieke dienstverlener en de logistieke afdeling, zodat de orders zo compleet mogelijk bij onze klanten afgeleverd kunnen wordenDagelijkse communicatie van eventuele tekorten delen met de betrokken klantenHet verzorgen van de “after service”, dit kan zijn de communicatie, het onderzoeken en de verwerking van manco’s, retouren en prijsverschillenWHOA, dit ben ik helemaal!Een optimist in actie; vlot nederlandstalig met een goede basis in het EngelsEnkele jaren ervaring binnen een soortgelijke functieSterke communicator die niet weg schuwt van de telefoon, integendeel je krijgt energie om contact te houden met jouw netwerk door de dag heenHoudt ervan om alle ballen in de lucht te houden en vindt het leuk om in een dynamische werkomgeving het beste van zichzelf te gevenErvaring met SAP is erg mooi meegenomenWat we voor jou kunnen betekenenEen leuke functie binnen een superleuk teamUitstekend salaris- en arbeidsvoorwaardenpakket inclusief een 13e maand en een bonusOp jaarbasis krijgt je 29 vakantiedagenVan eind mei tot eind september hebben we “Summer Hours” waarbij we de flexibiliteit bieden om eerder op vrijdagmiddag vanaf 14.00 uur van het weekend te genietenFlexibiliteit: thuiswerken op vrijdag, met mogelijkheid tot flexibiliteit ( tandartsafspraak, etc., ..) voor een gezonde werk-privébalans.Enthusiast?Druk op de knop 'Solliciteren' en dien alvast je sollicitatie in! We horen graag van jou!Our Commitment to Inclusion
Our journey begins with our people—developing strong talent with diverse backgrounds and perspectives to best serve our consumers around the world and fostering an inclusive environment where everyone feels a true sense of belonging. We are dedicated to ensuring that each individual can be their authentic self, is treated with respect, and is empowered by leadership to contribute meaningfully to our business.Equal Opportunity Employer
Colgate is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, gender identity, sexual orientation, national origin, ethnicity, age, disability, marital status, veteran status (United States positions), or any other characteristic protected by law.Reasonable accommodation during the application process is available for persons with disabilities. Please complete this should you require accommodation.#LI-Hybrid