
Customer Care Specialist
- Venlo, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Jij behartigd de belangen van nationale en internationale klanten door ze op elk moment goed te informeren over de status van orders;
- Jij schakelt hierover in jouw coördinerende rol met jouw collega's binnen het team;
- Jij begeleidt transportzendingen en hebt hierover contact met de transporteurs
- Jij ondersteunt de project managers bij onze internationale projecten;
- Jij verwerkt alle orders, handelt klachten af en zorgt voor de juiste follow-up naar de klanten.
- Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding;
- Goede kennis van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift;
- Kennis van de Franse en Duitse taal is een pré;
- Een enthousiaste en commerciële instelling;
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- Jij bent oplossingsgericht.
- Een fulltime baan met een markconform salaris;
- Een dynamische rol binnen een uitdagende, professionele en informele organisatie in een leuk en gezellig team;
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
- Reiskostenvergoeding van 10 km tot maximaal €10,50 netto per dag.
- Pensioenopbouw PLUS vanaf de 1ste werkdag