
Fraud Customer Care Professional
- Amsterdam, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Het verwerken van inkomende en uitgaande gesprekken om fraudeverificaties uit te voeren en de juiste acties te ondernemen wanneer fraude is bevestigd.
- Doorverwijzen van hoge-risco gevallen, volgens het escalatiebeleid.
- Vermogen om frauderisico te detecteren en te minimaliseren, terwijl tegelijkertijd bestedingen mogelijk worden gemaakt.
- Klanten (Service Establishments en Card Members) behandelen volgens de 1 Fraud voice principes.
- Samenwerken met andere interne teams zoals Fraud Risk Management, Disputes, Global Security, Credit en Card Member Service.
- Gesprekken afhandelen met de hoogste compliancestandaarden en ervoor zorgen dat we onze merkbelofte "het meest gerespecteerde servicemerk worden" waarmaken.
- Bedreven in multitasking en navigatie in een Microsoft-omgeving.
- Nieuwe ideeën aandragen om processen en klantenservice te verbeteren.
- Werkuren van 08:00 – 16:15 of van 09:00 - 17:15.
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken (Hybrid).
- Een werkgever die vertrouwen, veiligheid, integriteit, kwaliteit, respect en een niet te stoppen service en support naar onze kaarthouders, hoog in het vaandel heeft staan.
- Een informele werksfeer met uitstekende begeleiding en coaching.
- Perfecte omgeving om je te ontwikkelen in je huidige functie alsmede op nationaal of internationaal gebied.
- Je bent een teamplayer met uitstekende communicatieve en analytische vaardigheden.
- Je hebt een groot empathisch vermogen.
- Je hebt een gezonde dosis zelfvertrouwen.
- Je ervaart veranderingen als iets positiefs.
- Feedback geven en ontvangen behoort tot je dagelijkse taken.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
- Je bent bereid om te werken met strikte werkprocessen en compliance procedures.
- Je beschikt over probleemoplossende en besluitvormende vaardigheden.
- Je krijgt energie van het werken in een customer service omgeving.
- Je vindt het prettig om te werken naar specifieke doelen.
- Je streeft er in elke call naar om excellente service te verlenen.
- Competitive base salaries
- Bonus incentives
- Support for financial-well-being and retirement
- Comprehensive medical, dental, vision, life insurance, and disability benefits (depending on location)
- Flexible working model with hybrid, onsite or virtual arrangements depending on role and business need
- Generous paid parental leave policies (depending on your location)
- Free access to global on-site wellness centers staffed with nurses and doctors (depending on location)
- Free and confidential counseling support through our Healthy Minds program
- Career development and training opportunities