
HR Assistant
- Barneveld, Gelderland
- Vast
- Voltijds
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en verwerken van mutaties in AFAS;
- Het bijhouden van de tijdsregistratie, verlofregistratie en ziekte verzuim;
- Ondersteunening bij recruitment: vacatures plaatsen en sollicitatiegesprekken plannen;
- Het archiveren en digitaliseren van personeelsdossiers;
- Bijhouden van de centrale mailbox en overige HR-gerelateerde administratieve taken;
- Minimaal afgeronde MBO4-opleiding in de richting van HR en/of;
- Meerdere jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
- 32-38 uur per week beschikbaar;
- Ruime ervaring met de Microsoft programma's Word, Outlook en Excel;
- Kennis van AFAS is een pré.
- Jij omschrijft jezelf als een persoon die betrouwbaar, zelfstandig en klantgericht is.
- 25 vakantiedagen;
- Een extra verlof dag op de dag na je verjaardag (uitslaapdag);
- Flexibele werkdagen, zowel de tijden als de dagen zijn bespreekbaar;
- Een vakantietoeslag van 8%;
- Een kwartaalbonus bij het behalen van de bedrijfsbrede doelstellingen;
- Een uitstekende pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 3%;
- Reiskostenvergoeding (
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met o.a. een keuze uit meer dan 100 online trainingen van GoodHabitz.