Supervisor Klant Contact Center
Avalex
- Den Haag, Zuid-Holland
- € 3.113-4.383 per maand
- Vast
- Voltijds
- Coördinatie van de dagelijkse KCC werkzaamheden.
- Fungeren als vraagbaak en coach voor het team en ondersteunen bij complexe vraagstukken.
- Begeleiden en trainen van medewerkers om hun gesprekstechnieken en schriftelijke communicatie te verbeteren.
- Inspirerend coachen van medewerkers om hun talenten optimaal te benutten.
- Analyseren en verbeteren van processen en systemen om de dienstverlening efficiënter te maken.
- Up-to-date houden van het handboek KCC met werkinstructies, procesafspraken en dienstverleningsrichtlijnen.
- Samenwerken met andere afdelingen om processen op elkaar af te stemmen en de kwaliteit te verbeteren.
- Signaleren en afhandelen van meldingen en samenwerking zoeken bij incidenten.
- Actief meewerken in onze brede klantcontact omgeving.
- Leuke collega's en een zelfstandige functie.
- Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega's te delen.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
- Salaris conform cao SGO schaal 8 tussen de € 3.113,- en € 4.383,- bruto per maand.
- Bovenop je brutosalaris ontvang je 17,05% individueel keuzebudget (IKB).
- Interne doorgroeimogelijkheden.
- 28 vakantiedagen per jaar.
- Een jaarcontract voor 32 tot 36 uur per week, wat bij goed functioneren wordt verlengd.
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
- Vergoeding voor je sport abonnement.
- Een gemiddeld hbo werk- en denkniveau en ervaring van minimaal 2 jaar in een vergelijkbare rol binnen een klantcontactomgeving in de afgelopen 5 jaar.
- Je bent hands-on, oplossingsgericht en weet hoe je een team inspireert en enthousiasmeert.
- Ervaring met kwaliteitsmanagement en procesoptimalisatie binnen een KCC-omgeving.
- Ervaring met het inspirerend coachen van medewerkers, bij voorkeur in een KCC-omgeving.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
- Affiniteit met digitalisering en automatisering, en het vermogen om systemen efficiënt in te zetten.
- Een goed ontwikkeld inlevingsvermogen en een respectvolle manier van communiceren met collega's en bewoners.
- Je werkt gestructureerd, denkt kritisch mee en durft processen tegen het licht te houden.
Gemeentebanen