Customer Service (technisch) / Planner - Miele Nederland B.V

WerkTalent

  • Nederland
  • € 3.300 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 10 dagen geleden
Dit ga je doenAls planner op de afdeling customer service Miele Professional ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten in de verschillende professionele branches, zoals b.v. verzorgingstehuizen, tandartsen en horeca. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor goed gevulde agenda's van de technici en optimale routes. Een uitdagende job, waarin er veel van jouw flexibiliteit en doorzettingsvermogen wordt gevraagd.Je werkzaamheden bestaan uit:
- Je werk bestaat o.a. uit het plannen van jaarlijkse onderhoud, het telefonisch en via de mail aannemen van storingen, het plannen van servicebezoeken en het beantwoorden van eenvoudige technische vragen;
- Je bent verantwoordelijk voor eigen regio en werkt nauw samen met de technici in deze regio maar ook met de field service manager. Als Planner zorg je continu voor verbinding tussen de technici en de klanten. Samen ben je verantwoordelijk voor de Premium Service;
- Je maakt deel uit van het team Customer Service Miele Professional. Het team bestaat uit 20 collega's die dagelijks intensief met elkaar samenwerken om hun gezamenlijke klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je rapporteert in deze functie aan Lorraine Bruin, Head of Customer Sales & Service support.Wil je meer weten?Wil je meer weten?Wil je meer weten? Thomas de BruijneAccountmanager TechniekDit krijg jeNaast een prachtige werkomgeving met fijne collega's mag je rekenen op:
- Een marktconform salaris
- 8,33% vakantiegeld
- 4% eindejaarsuitkering
- OpleidingsmogelijkhedenDit ben jeNaast goede communicatieve skills breng je het volgende mee:
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Ervaring met Microsoft Office, ervaring met SAP is een pré;
- Bij voorkeur beschik je over enkele jaren ervaring als planner of binnendienstmedewerker in een professionele (B2B) serviceomgeving.Hier ga je werkenMiele Nederland B.V. staat wereldwijd bekend om hun betrouwbare en kwalitatieve producten. In Nederland is het hoofkantoor gevestigd in Vianen. Hoewel het een wereldspeler is ben je geen nummer en zijn de lijnen binnen de organisatie kort. Zo als ze bij hun producten kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben staan geldt dit ook voor werkgeverschap. Miele Nederland B.V. kent veel collega's met lange dienstverbanden en trots zijn op wat ze samen bewerkstellen.

WerkTalent