Gebouwenbeheerder
Leger des Heils
- Utrecht
- € 2.910-3.981 per maand
- Vast
- Voltijds
- Jij zorgt ervoor dat panden en installaties in goede staat verkeren en veiligheidsmaatregelen worden opgevolgd en uitgevoerd.
- Je geeft leiding aan de medewerkers van de technische dienst door meldingen en storingen die binnenkomen te coördineren. Indien nodig schakel je een externe leverancier in en zie je toe op de afhandeling hiervan. Dit doe je in afstemming met je leidinggevende.
- Je bent verantwoordelijk voor veiligheidsaspecten, BMI controles, brandveiligheid, het onderhouden van installaties en het doen van veiligheidsrondes op locaties. Daarnaast voeren jij en je team wekelijkse taken uit om legionella tegen te gaan en de locaties hierop te controleren.
- Binnen regio Midden- Nederland bestaat het team uit 4 gebouwenbeheerders met allemaal een eigen case load: waaronder jij voor Utrecht- stad. Daarnaast bestaat het team uit 4 medewerkers van de technische dienst. 1 keer in de 5 weken draai je mee in een rooster voor de storingsdienst. Samen beginnen jullie de week samen tijdens een weekstart op het regiokantoor in Utrecht!
- Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Ook heb je leidinggevende skills om de technische dienst functioneel aan te kunnen sturen.
- Je kunt goed plannen en organiseren. Daarnaast ben je besluitvaardig en ga je resultaatgericht te werk.
- Jij hebt zakelijk inzicht in kosten die gemaakt moeten worden en de inzet die dit vraagt.
- Je hebt mbo werk- en denkniveau. Je hebt bouwkundig en technisch inzicht en bent in het bezit van VCA, BHV en BMI certificaten. Deze certificaten kunnen eventueel nog later behaald worden;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B;
- Je bent christen (katholiek, protestants of anders) en kunt aangeven wat dat voor jou betekent. Wil je hier meer over lezen, kijk dan op
- Groei voorop: bij ons hoeft jouw ontwikkeling niet stil te staan. Met een loopbaanbudget en onze interne Leger des Heils Academie zijn er volop kansen om te groeien.
- Positieve werksfeer: een goede teamdynamiek, ruimte voor overleg, feedback en samenwerking op een respectvolle manier.
- Werkzekerheid: we bieden je een arbeidsovereenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband wanneer voor jou is gebleken dat jij helemaal bij onze organisatie en manier van werken past.
- Van A naar B: welk vervoersmiddel je ook kiest, bij ons krijg je altijd een reiskostenvergoeding (kilometervergoeding, NS Business Card, fietsplan). Verder beschik je als gebouwenbeheerder over een eigen auto met daarin het nodige gereedschap.
- Extra’s: zoals een individueel keuzebudget (eindejaarsuitkering van 8,3% en vakantietoeslag van 8%), pensioenopname en sportbudget. Verdere arbeidsvoorwaarden kan je vinden in de