Beginnend salarisprofessional in RaamsdonksveerAangenaam, wij zijn aaff, de nieuwe naam in accountancy en advies met 180 jaar ervaring. Bij ons ben je meer dan een werknemer; je bent een gewaardeerde co-eigenaar. Wij zoeken een collega die klaar is om opgedane kennis in de praktijk te brengen en door wil groeien als professional.Iemand die enthousiast is om te leren. Jij regelt niet alleen salarisverwerking, maar ziet ook kansen. Je helpt klanten, collega's en partners met jouw frisse blik en energie. Bij aaff investeren we in jouw ontwikkeling als persoon en als professional. Samen kijken we in welke richting jij wilt doorgroeien, jij bent de eigenaar van je carrière pad.Wat ga je doen als salarisprofessional bij aaff?Of het nu gaat om periodieke salarisverwerking, ziekmeldingen, pensioenfondsen of loonbelasting, jij helpt klanten vooruit met strategisch advies en slimme oplossingen. Daarnaast ben je contactpersoon voor externe partijen zoals uitvoeringsinstanties, pensioenfondsen, sociale verzekeringen en brancheverenigingen. Je houdt je bezig met salarisverwerking en personeelsadministratie volgens verschillende CAO's, verwerkt mutaties en voert controles uit. Je past moeiteloos wet- en regelgeving rondom loonheffingen, sociale verzekeringen en arbeidsrecht toe.Als salarisprofessional bij aaff krijg je de kans om écht het verschil te maken. Jij bent dé proactieve gesprekspartner voor onze klanten en helpt ondernemers om salarisverwerking simpel én waardevol te maken. We hebben een breed scala aan klanten, denk aan (familie)bedrijven, mkb-ondernemingen, agrarische ondernemingen en non-profitorganisaties. Dit alles hoef je niet alleen te doen. In deze rol werk je nauw samen met een hecht, enthousiast team van ervaren salarisprofessionals, juristen en specialisten loonheffing. Samen met jouw team zorg je ervoor dat klanten vertrouwen kunnen hebben in hun salarisverwerking. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, maar je kunt ook rekenen op een inwerktraject met begeleiding van een ervaren collega die je op weg helpt en beschikbaar is voor al jouw vragen. Door de goede begeleiding én waardevolle feedback krijg jij de mogelijkheid om snel te groeien in deze rol.Bij aaff werk je in een hecht, enthousiast team met een open en betrokken sfeer. Hier bouw je niet alleen aan de toekomst van klanten, maar ook aan je eigen groei. Samen creëren we duurzame relaties en een betekenisvolle toekomst. Bij aaff krijg je meer dan een baan: je bouwt mee als co-eigenaar.Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:Salarisverwerking, personeelsadministratie en advies.Mutaties verzorgen, aan-en afmeldingen bij pensioenfondsen regelen, nota's controleren.Klanten (na verloop van tijd) adviseren over arbeidsvoorwaarden en wet- en regelgeving.Het opstellen van rapportages.Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de sector en veranderende wet- en regelgeving.Contactpersoon voor klanten en externe partijen, zoals de Belastingdienst, pensioenfondsen, verzekeraars en brancheverenigingen.Werken met klanten uit verschillende sectoren, zoals glastuinbouw, metaal en techniek: altijd afwisselend.Samen met je collega's breng jij ondernemers verder. Automatisering speelt hierbij een cruciale rol, daarom zorgen we ervoor dat je continu wordt bijgeschoold in de nieuwste technologieën.Jouw arbeidsvoorwaarden:Salaris: tot € 3541 op fulltime basis, afhankelijk van jouw ervaring.Keuzevrijheid in verlof: jij bepaalt hoeveel vrije dagen je opneemt, tot 38 per jaar. Kies uit regulier verlof, het aaff-budget of extra dagen via je salaris. Wat je van het aaff-budget niet gebruikt, keren we uit.Ruimte om te leren tijdens werktijd: via onze aaff academie of een externe opleiding.Duidelijk groeipad: met volop mogelijkheden om je te specialiseren of door te stromen.Duurzaam onderweg: 0,30 per auto-km voor woon-werkritten, € 0,40 (€ 0,23 netto) per fiets-/wandelkilometer. Daarbovenop een volledige OV-vergoeding of - bij meer dan 7.500 zakelijke km/jaar - een elektrische leaseauto of mobiliteitsbudget. Bij elektrisch rijden ontvang je € 0,40 per kilometer.Vergoeding voor thuiswerken: € 2,40 per thuiswerkdag én € 40 netto internetvergoeding per maand.Thuiswerkbudget van € 550: om je werkplek thuis prettig en ergonomisch in te richten.Jaarlijks € 200 vitaliteitsbudget: voor jouw mentale en fysieke gezondheid én altijd toegang tot het online platform OpenUp.Flexibel verlof sparen: voor een sabbatical, langere reis of tijd voor jezelf.Feestdagen omruilen: kies twee dagen die passen bij jouw religie of cultuur.Laptop en telefoon: alles wat je nodig hebt om jouw werk goed te doen.Is deze vacature iets voor jou?We zijn benieuwd naar jouw verhaal en horen graag hoe jij ons als co-eigenaar komt versterken. Heb je nog vragen? Schroom niet om contact op te nemen met Carmen van Doremalen, onze recruiter, via of +31 6 21 34 25 27. Of solliciteer direct.