
Field Service Engineer Professional Print
- Nederland
- Vast
- Voltijds
- Oplossen van incidenten remote(screendesk), of on-site van hardware en/of software in de klantomgeving;
- Plegen van onderhoud op onze Canon printomgevingen, waarbij software tools ondersteuning geven;
- Het nemen van beslissingen, het oplossen van problemen en het geven van advies;
- Bij escalaties sta je er niet alleen voor en kan jij een beroep doen op 2e-lijns en verdere support(Field Service Specialist en Product Support Specialist);
- Signaleren van commerciële kansen en andere klantsignalen;
- Een optimale afhandeling van administratie en het up to date houden van je eigen technische kennis (hardware en software);
- Initiëren, meedenken en actief deelnemen aan verbeterprocessen;
- Communiceren over eventuele vervolgacties, analyses en mogelijke oplossingen;
- Een passend salaris van afgestemd op jouw ervaring en expertise;
- 37 vakantiedagen voor een gezonde werk-privébalans;
- Eindejaarsuitkering, vakantietoeslag en pensioensregeling;
- Een leaseauto;
- Alle benodigdheden om de servicewerkzaamheden te kunnen uitvoeren. Zoals werkkleding, goed gereedschap, laptop, telefoon, etc;
- Doorgroeimogelijkheden binnen Canon;
- Een uitgebreid opleidingstraject met inbegrip van een welcome day, business introduction meetings en e-learnings;
- Een sterke bedrijfscultuur, gebaseerd op Kyosei, Japans voor samen leven en werken voor het algemeen belang;
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden via de Canon ‘Development Hub’.
- Minimaal MBO 4 of HBO denk- en werkniveau in technische richting, bij voorkeur mechatronica, elektrotechniek of werktuigbouwkunde;
- Technische kennis van printoplossingen op inzicht- en begripsniveau;
- Affiniteit met nieuwe technologieën;
- Analytische vaardigheden;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal en je kunt je prima redden in het Engels.