
Service medewerker
- Alkmaar, Noord-Holland
- Vast
- Deeltijds
Sevice Medewerker Facility Management: 20 uur, Woensdag en Vrijdag 8-urige werkdag en Donderdag flexibele inzet (4 uur).Werktijden : 09:00 uur -17:30 uurAls Service Medewerker speel je een essentiële rol in het verlenen van uitstekende facilitaire ondersteuning voor onze klanten, bezoekers en collega’s op onze locatie in Alkmaar. Je wordt onderdeel van een enthousiast en dynamisch landelijk team, waarbij je samen met collega ‘s werkzaam bent vanuit de vestiging in Alkmaar. Binnen deze functie zijn er vier belangrijke resultaatgebieden met bijbehorende taken waaraan jij je bijdrage kunt leveren;Receptie/Servicedesk:
- Verwelkomen, begeleiden en registreren van bezoekers, collega’s en contractanten.
- Bezetting centrale receptie en het verrichten van bijbehorende werkzaamheden
- Beoordelen van facilitaire meldingen van interne klanten en deze doorzetten naar de juiste externe leveranciers of interne technische dienst.
- Opvolgen van meldingen en aanvragen en zorgen voor een tijdige afhandeling in het FM portal.
- Administratieve verwerking van de status van meldingen.
- Het aanmaken en boeken van inkooporders in SAP.
- Afhandelen van TEAMS telefoongesprekken en doorverbinden naar de juiste personen of afdelingen.
- Registreren en verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie, w.o. poststukken
- Beheren en coördineren van het wagenpark, inclusief onderhoud, keuringen en verzekeringen.
- Uitgifte -en inname poolauto’s
- Verwerken van tank- en kilometerregistraties.
- Plannen en organiseren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden.
- Uitzetten van offerte aanvragen en het monitoren van het voortgangsproces.
- Ondersteunen van de technische dienst bij het uitvoeren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden.
- Assisteren bij het oplossen van technische storingen en het uitvoeren van preventief onderhoud.
- Coördineren van technische projecten en het bestellen van benodigde materialen.
- Een competitief basis salaris.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen + 12 ATV dagen, een mooie pensioensregeling en een winstdienstregeling.
- Volop mogelijkheden om jouw carrière verder te ontwikkelen.
- MBO-werk- en -denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare facilitaire rol is een pré.
- Kunnen werken met digitale systemen zoals het MS office pakket, Outlook, TEAMS, SAP, SharePoint, Egenzia.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
- Goede organisatorische en administratieve vaardigheden.
- Communicatief en beheersing van NL-EN-FR taal
- Proactief en flexibel, jij zet graag dat stapje extra.
Bij ERIKS draait het niet alleen om het werk; we zijn een organisatie waar leren en groeien centraal staan.
Hier krijg je de kans om je kennis te delen en uit te breiden samen met experts uit de industrie.Werken met buitengewone mensen en de ondersteuning van je managers vormen de kern van alles wat we doen.
Samen zorgen we ervoor dat we elkaar versterken en onze expertise naar een hoger niveau tillen.
De nieuwsgierigheid die je meebrengt, helpt ons om een betere toekomst te creëren; voor jou, voor ERIKS, voor onze klanten en voor de wereld.Bij ERIKS bieden we een dynamische werkomgeving waar jouw ontwikkeling centraal staat.
Met toegang tot opleidingen, flexibele werktijden en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zorgen wij ervoor dat jij je volledig kunt ontplooien.Waar wacht je nog op? We hebben jou nodig om dit werkelijkheid te maken. Solliciteer nu en word onderdeel van ons team!Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Alle ongevraagde CV's die worden aangeboden zullen als eigendom van ERIKS bv worden beschouwd. ERIKS is hierbij geen plaatsingskosten verschuldigd.