Content Editor B2B

VodafoneZiggo

  • Utrecht
  • € 4.000-4.500 per maand
  • Vast
  • Deeltijds
  • 1 dag geleden
Job Description:Gaat dit over jou?Vaardigheden die je goed kunt gebruiken voor deze job.
  • Je bent klantgericht. Klant blij, jij blij. Je rust niet voordat iemands probleem is opgelost, stelt de juiste vragen en kunt goed luisteren.
  • Je bent vernieuwend. Hallo early adopter. Je weet alles van de laatste innovatieve ontwikkelingen en welke belangrijk zijn voor je werk.
  • Je denkt commercieel. Jij ziet overal zakelijke kansen en hebt het lef om ervoor te gaan.
  • Je spreekt begrijpelijke taal. Als je iets zegt, zorg je dat de ander het ook begrijpt. Je spreekt duidelijk en vlot, en kunt goed presenteren.
  • Je ziet het grote geheel. Jij bent vaak drie stappen verder dan de rest. Je ziet overal verbanden en bedenkt inventieve oplossingen.
  • Je bent in control. Doelen zijn er om behaald te worden, daar zorg jij wel voor. Je delegeert, houdt overzicht en plant realistisch.
Dit krijg je van onsJij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende arbeidsvoorwaarden. Een fulltime baan bij VodafoneZiggo kun je al uitoefenen vanaf 32 uur. De keuze is aan jou. Op basis van 40 uur, ontvang je:
  • Bruto maandsalaris tussen € 4.000 en € 4.500 met groeiperspectief.
  • Benefit Budget van 14,95% (incl. vakantiegeld) bovenop je brutosalaris. Laat het uitbetalen, koop extra vakantiedagen of spaar het op. De keuze is aan jou.
  • Unlimited Learning: onbeperkt toegang tot duizenden trainingen en opleidingen.
  • Telefoon met Vodafone-abonnement. Ook voor privégebruik.
  • Ruil je verlof op Hemelvaartsdag en Tweede Pinksterdag om voor dagen die juist voor jou feestelijk zijn.
  • Meedoen met onze maatschappelijke projecten, zoals Online Masters of de Footprint Challenge.
  • Win tickets voor concerten in de Ziggo Dome, wedstrijden van Ajax en meer.
  • Keuze om 2 á 3 dagen vanuit huis te werken in plaats van op kantoor, plus een internetvergoeding.
  • Korting op producten en diensten van Vodafone en Ziggo.
Dit breng jij meeBen jij een talentvolle schrijver met oog voor detail en wil je bijdragen aan duidelijke, consistente klantgerichte communicatie? Als Content Editor binnen het SoHo Base Team van B2B Marketing ben je verantwoordelijk voor het creëren en optimaliseren van teksten die onze klanten snel begrijpen én waarderen. Je weet hoe je complexe informatie simpel kan uitleggen. Je werkt aan uiteenlopende projecten, zoals communicatie rondom prijswijzigingen, verlengaanbiedingen en SFMC personalisatie.Je werk is afwisselend: van het maken en optimaliseren van content en UX flows, het plaatsen van campagnes, promoties en banners in het CMS tot SEO-optimalisaties. Daarnaast verbeter je de klantreizen op de website en in email journeys o.b.v. data inzichten. • Schrijven, redigeren en optimaliseren van (klant)communicatie in lijn met onze huisstijl en tone of voice. • Opstellen van duidelijke, doelgroepgerichte boodschappen voor onder andere e-mails, brieven, en online berichten. • Testen en controleren van content op consistentie, helderheid en grammatica voordat deze live gaat in samenspraak met de Journey Marketeers. • Samenwerken met marketingcollega’s (B2C en B2B), data teams en customer journey-specialisten voor personalisatie en relevantie en om bestaande campagnes te verbeteren. • G2M lead voor bepaalde projecten waarbij klantcommunicatie centraal staat. • Monitoren van resultaten en feedback, en op basis hiervan content verbeteren/optimaliseren. Dit breng jij mee • Je bent een multitasker, die technisch onderlegd is en sterk is in taal. Je schakelt snel en weet om te gaan met deadlines en productiewerk. Je weet hoe je een website beheert en bent bekend met SEO, A/B-testen, UX, en customer journey optimalisatie. Je denkt in creatieve oplossingen en denkt pro-actief mee aan het optimaliseren van het CMS. • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in webredactie, communicatie, journalistiek of een vergelijkbare richting • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands • Je bent technisch onderlegd met een feilloos B1-taalgevoel (dat kun je aan ons laten zien) • 1 tot 2 jaar werkervaring met content creatie, webredactie, content marketing. Bij een commerciële (online) werkgever. • Ervaring met het beheren van websites in CMS-systemen zoals Adobe Experience Manager of andere systemen. Ervaring met SFMC (Salesforce Marketing Cloud) is een pré.

VodafoneZiggo