
Office en Communicatie Assistant
- Den Haag, Zuid-Holland
- € 2.500-3.200 per maand
- Contract
- Deeltijds
- Office support - Je bent de spin in het web en beheert facilitaire zaken;
- Ledenservice - Je helpt leden met vragen over lidmaatschap, evenementen of betalingen. Vriendelijk, vlot en oplossingsgericht - of dat nu via mail of telefoon is;
- Financiële administratie - controleren van facturen, corrigeren en opvolgen;
- Communicatie werkzaamheden - het ondersteunen van de communicatie medewerkers;
- Evenementenondersteuning - ondersteuning bij de organisatie van evenementen en bijeenkomsten;
- Correspondentie - het verzorgen van de algehele communicatie zowel intern als extern én als je het leuk vindt het oppakken van de socials!
- Salaris tussen €2.500 en €3.200 per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
- Een contract voor bepaalde tijd bij onze opdrachtgever;
- Een functie voor 24 tot 32 uur per week;
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
- Werken in een divers en collegiaal team;
- Reiskosten vergoeding;
- Vakantiedagen;
- Goed bereikbaar kantoor in het centrum van Den Haag;
- Uitstekende pensioenregeling.
- Je hebt een afgeronde secretariële of administratieve opleiding;
- Je denkt in oplossingen en houdt ervan als dingen soepel lopen;
- Ervaring met MS Office en nieuwe technologieën spreken jou zeker aan;
- Je bent sociaal, zelfstandig en houdt van aanpakken;
- Ook ben jij flexibel, stressbestendig en integer;
- Affiniteit met communicatie