
Administratief Logistiek Medewerker | AGF-sector | Eindhoven | Fulltime | Verschoven diensten
- Eindhoven, Noord-Brabant
- Vast
- Voltijds
✅ Werken in een energieke, internationale omgeving✅ Verschoven diensten (zie "werktijden" onderaan deze vacature)
✅ 26 vakantiedagen + de mogelijkheid om 10 extra dagen bij te kopen
✅ Marktconform salaris + goede secundaire arbeidsvoorwaarden
✅ Gratis toegang tot fitnessfaciliteiten mét trainer
✅ Elke twee weken een goed gevulde groente- en fruitkist mee naar huisWat ga je doen?Geen dag is hetzelfde. Jij houdt overzicht, signaleert afwijkingen en zorgt dat alles administratief klopt.Een greep uit je taken:👋 Chauffeurs ontvangen, aanmelden en voorzien van de juiste vrachtdocumentatie📑 Administratief begeleiden van inkomende en uitgaande zendingen🔍 Controleren van documenten en corrigeren waar nodig📊 Afstemmen met logistiek en transportplanning🌍 Assisteren bij aanvragen van export- en importdocumenten en begeleiden van Douane-inspecties🤝 Communiceren met interne en externe partijen zodat iedereen op de hoogte blijftWie ben jij?✔️ Jij werkt nauwkeurig en gestructureerd – documenten kloppen bij jou tot in de puntjes
✔️ Klantgericht en communicatief vaardig
✔️ Je houdt overzicht, ook onder druk
✔️ Ervaring met ERP-systemen en MS Office
✔️ Kennis van export- en importdocumentatie is mooi meegenomenOver de werktijdenJe werkt in verschoven diensten van maandag t/m vrijdag (07:00 – 15:30 / 10:00 – 18:30 / 12:30 – 21:00) en eens per maand op zaterdag (07:00 – 15:30 of 09:00 – 17:30).SolliciterenZie jij jezelf al shinen in deze rol? ✨ Klik op de sollicitatiebutton en we nemen snel contact met je op.
Heb je eerst nog vragen? Bel ons gerust op 📞 040-2155440 – wij staan voor je klaar!