Vacature | Procesmanager optimalisaties | Breda

Continu

  • Breda, Noord-Brabant
  • € 4.000-6.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 3 dagen geleden
Functieomschrijvingin deze vacature als Procesmanager optimalisaties in Breda ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren, borgen en bewaken van projectprocessen en systemen binnen ons uitdagende projectmanagementlandschap binnen de aannemerssector. Jij hebt een scherp oog voor verbeteringen en zorgt ervoor dat onze processen efficiënter en effectiever verlopen met als doel dat we de beloften aan opdrachtgevers waarmaken! Met jouw expertise begeleid jij ons familiebedrijf met 230 collega's naar nieuwe hoogten.Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
  • Het overzichtelijk inrichten van processen, bewaakt de naleving en zorgt dat projecten vanaf de start stevig staan.
  • Signaleren en vertalen van verbeterkansen naar slimme, efficiënte en concrete verbeteracties.
  • Jij bewaakt de kwaliteit tijdens de uitvoering en zet resultaten en risico’s om in gerichte verbeterpunten.
  • Implementeren van nieuwe procesoptimalisatie technieken en het door ontwikkelen van processen en systemen binnen de organisatie.
  • Training en begeleiding van medewerkers in nieuwe procedures.
  • Meenemen van collega's in veranderingen, stimuleren van samenwerking en bijdragen aan de professionaliseren van projectmanagement.
Functie-eisenWij zoeken een Procesmanager met:
  • Een relevante hbo of universitaire opleiding in de techniek of bedrijfskunde
  • Minimaal 5 jaar ervaring in procesmanagement, bij voorkeur in de aannemerij.
  • Bent bekend met systems engineering en Relatics en hebt idealiter kennis van UAV-GC en andere contractvormen.
  • Gebruikt verbetermethodieken zoals Lean Six Sigma, Scrum, Kaizen of PDCA.
  • Bent analytisch sterk, kwaliteitsbewust, toont leiderschap en in staat om collega's mee te nemen in je initiatieven.
ArbeidsvoorwaardenWij bieden een aantrekkelijk pakket van compensatie en voordelen volgens de cao bouw en infra:
  • Een competitief salaris o.b.v. de CAO bouw en infra en fulltime vanaf €5.000 b.p.m. uiteraard wordt er gekeken naar jouw kennis en kunde
  • 25 vrije dagen + 15 ADV dagen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals Bouwpensioen, lease auto en flexibel werken
  • Een dynamische werkomgeving binnen een hecht bedrijf met voldoende doorgroei mogelijkheden.
Info over het bedrijfMet meer dan 35 jaar ervaring is de werkgever dé expert op het gebied van grond-, weg- en waterbouw, en bovendien een hecht familiebedrijf. Het bedrijf voert uiteenlopende projecten uit op het land, in het water en alles daartussenin. Het team, bestaande uit ruim 220 toegewijde medewerkers, voert hun werk met enthousiasme uit en heeft een sterke verbondenheid met zowel de organisatie als met elkaar. In onze 'familie' kunnen we altijd op elkaar rekenen.

Continu