
Managementassistent
InterWork
- Noord-Brabant
- Vast
- Voltijds
Ben jij een organisatietalent met oog voor detail en gevoel voor communicatie?
Vind je het leuk om leidinggevenden te ondersteunen en zo bij te dragen aan een organisatie met maatschappelijke impact? Dan is de functie van Managementassistent binnen een woningcorporatie echt iets voor jou.Bij InterWork weten we dat de managementassistent vaak de stille kracht achter de schermen is. Wij helpen jou graag aan een functie waarin jouw talent voor structuur, overzicht en ondersteuning volledig tot zijn recht komt.Wat ga je doen?
Als managementassistent ben je de rechterhand van één of meerdere leidinggevenden binnen een woningcorporatie. Jij zorgt ervoor dat zij zich kunnen richten op hun kerntaken, doordat jij de planning, communicatie en organisatie op rolletjes laat verlopen.Je werkzaamheden zijn veelzijdig en bestaan onder andere uit:Complex agendabeheer en het plannen van afspraken en overleggenVoorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingenBeheren van mailboxen en het afhandelen van correspondentieArchiveren van documenten en bewaken van processen of actiepuntenOrganiseren van bijeenkomsten, events of teamdagenOndersteunen bij projecten, rapportages en beleidsstukkenJe bent vaak het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe relaties namens het management.Wij vragenMinimaal mbo+ werk- en denkniveau, bij voorkeur een secretariële of administratieve opleidingAantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie als managementassistent, directiesecretaresse of officemanagerErvaring met MS Office en het werken in digitale omgevingen (zoals Teams of SharePoint)Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijkAffiniteit met de maatschappelijke sector, zoals woningcorporaties of non-profitorganisatiesDit ben jijProactief: je neemt initiatief en denkt graag vooruitAccuraat: je werkt nauwkeurig en bewaakt deadlinesServicegericht: je bent behulpzaam, representatief en weet hoe je moet schakelen tussen verschillende belangenOrganisatietalent: jij houdt het overzicht, ook als het druk isSamenwerker: je hebt oog voor het team en werkt graag met anderen aan een gemeenschappelijk doelOns aanbodEen functie op fulltime of parttime basis, afhankelijk van jouw wensenEen contract voor de duur van de opdracht of de mogelijkheid tot een dienstverband bij InterWork voor minimaal een jaar, met de intentie dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijdEen eindejaarsuitkering van minimaal 2% van het bruto jaarsalarisDe mogelijkheid om via InterWork opleidingen te volgen tot een bedrag van € 2.500,- per jaarReiskostenvergoeding à € 0,23 per kilometer, ongeacht de afstand van woonplaats tot werklocatieDit zijn wij
De werving voor deze functie loopt via InterWork, een gespecialiseerd bureau voor professionals op het gebied van wonen, vastgoed en financiën bij woningcorporaties. Wij bemiddelen professionals op contractbasis. InterWork is een open, platte en informele organisatie waar veel ruimte bestaat voor persoonlijke ontwikkeling en eigen inbreng. Er wordt hard gewerkt en veel gelachen, een ideale mix van werken, leren en genieten.Interesse?
Ben jij de managementassistent met het talent om structuur aan te brengen en professionals optimaal te ondersteunen? Wil jij via InterWork aan de slag bij een woningcorporatie? Klik dan op de Solliciteer nu button. Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Anne Bloeming, adviseur Bedrijfsvoering.