Producer Middagshow Kai (JOE)

DPG Media

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • Contract
  • Voltijds
  • 19 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Amsterdam - Heb jij als radiomaker een grote liefde voor muziek? Ben jij creatief en weet je luisteraars te verrassen met de beste content? Dat komt goed uit! Want voor de nieuwe middagshow van Kai Merckx op zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven producer!Wat ga je doen?
Kai presenteert sinds kort de middagshow op JOE. Daarvoor wordt een fulltime producer gezocht. In deze rol zorg jij, samen met de rest van het team, dat er elke middag de best mogelijke radioshow wordt gemaakt. Je produceert content op dagelijkse basis, lange termijn en je helpt mee met de dagelijkse uitzending tussen 16.00 en 19.00 uur. In deze rol moet je er van houden om te werken met innovatieve en creatieve mensen en weet je het beste in hen naar boven te halen. Je begint in de loop van de ochtend en je werkdag eindigt om 19.00 uur, nadat de uitzending is afgelopen.Wie zijn wij?
Bij de middagshow van JOE proberen we constant vernieuwende content te maken die naast radio ook op social media aanslaat. Je komt namelijk te werken in een team met experts op het gebied van radio, social media én creatieve platform overstijgende content. Jij zorgt, samen met de rest van het team, dat de collega’s van de middagshow op hun best kunnen presteren. Het volledige team bestaat uit een dj, een nieuwslezer en een eindredacteur.Wat maakt jou de ideale kandidaat?
Voor deze rol zoeken we een echte creatieve aanpakker. Iemand die initiatief neemt, ownership pakt over zijn verantwoordelijkheden en collega’s én luisteraars durft te verrassen! Je weet wat de verhalen zijn die leven onder de luisteraars, je bent alert op de laatste ontwikkelingen en je hebt een 6th sense voor het nieuws voor morgen! Je ambitie is originele content maken en groeien als producer. En wie weet ben jij straks wel de numero uno producer die de middagshow gaat dragen!Je hebt een duidelijke liefde voor radio en hebt ervaring als contentmaker. Natuurlijk is het fijn als je de programma’s van Kai al kent en leuk vindt, maar dat is zeker geen must. Jouw authenticiteit maakt juist het verschil! Je weet precies wat er speelt op het gebied van actualiteiten, je bezit een grote hoeveelheid creativiteit en je weet wat nodig is om iets tot een succes te maken. Ervaring als radiomaker is zeker een pré, maar we zijn juist ook geïnteresseerd als je vergelijkbare ervaring hebt binnen andere typen media.Verder ben je:Een authentieke en creatieve productietijger. Iemand die kansen ziet en net even verder gaat om iets geregeld te krijgen.Iemand die niet kiest voor de makkelijkste weg, maar zichzelf en onze omgeving weet uit te dagen om nieuwe ideeën te proberen!Die weet wat er in het gehele land speelt. Van Maastricht tot Groningen, van Breda tot Hoogeveen. Je hebt je netwerk en weet waar de verhalen zijn te vinden.Als hét grootste mediabedrijf van Nederland staan wij bij DPG Media en JOE open voor alle talent in de maatschappij. Wij roepen kandidaten met een diverse achtergrond in de breedste zin van het woord dan ook op om te solliciteren op deze functie. Juist door de verschillen tussen collega’s ontstaan verrassende inzichten en innovatieve oplossingen. En dat past dan weer heel erg goed bij ons als organisatie. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt.Wat krijg je van ons?een werkplek bij een jong en dynamisch radiobedrijf.8% vakantiegeld en 4% persoonlijk budget.36-urige werkweek (verdeeld over 5 werkdagen).jaarlijkse winstdeling o.b.v. de prestaties van DPG Media.ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. opleidingen en trainingen.De mogelijkheid je eigen feestdagen te vieren.vanaf de zomer 2024 een prachtig nieuw kantoor (Mediavaert) in Amsterdam.Solliciteren, en dan?
Heb je direct zin om aan de slag te gaan? Solliciteer dan uiterlijk op 30 april 2024, Je krijgt binnen twee weken na ontvangst van je sollicitatie altijd een reactie. Zit je bij de eerste selectie, dan zullen we telefonisch contact met je opnemen om een vervolg in te plannen. Eerst nog vragen? Neem dan contact op met Robin (Recruiter) via .JOE is onderdeel van DPG Media. De radiotak van bestaat uit de landelijke radiomerken Qmusic en JOE. Qmusic is in 2005 opgericht als feelgoodzender en is in de afgelopen 18 jaar uitgegroeid van nieuwe speler op de markt, tot consistente marktleider in de commerciële doelgroep 20-49 jaar. Met de propositie om de luisteraar altijd centraal te stellen heeft het station een unieke plek weten te bemachtigen in het Nederlandse radiolandschap. Naast populaire programma’s zoals Mattie & Marieke, de middagshow met Domien Verschuuren en de Top 40, is Qmusic ook bekend om het radiospel Het Geluid, de Q-escape room, Het Foute Uur en de bijbehorende Foute Party. JOE is opgericht in de zomer van 2023 en staat aan de vooravond van grootse plannen. 2024 zal voor JOE een belangrijk jaar zijn met nieuwe programma's en mooie uitdagingen.Nog meer redenen om bij DPG Media te willen werken
Bij DPG Media werken we voor meer dan 90 sterke nieuwsmerken, magazines, televisieprogramma’s, radiostations en online services zoals Qmusic, NU.nl, Tweakers, Libelle, VTM en meer. We bereiken maandelijks ruim 90% van de Nederlanders en 8 op de 10 Vlamingen.We bieden je een professionele werkomgeving waarin we vrijheid enorm belangrijk vinden. We geven je alle ruimte om aan je toekomst te werken door het aanbieden van workshops en trainingen. Voel je vrij om bij ons ondernemer, leerling en teamspeler te zijn, en vooral om jezelf te zijn. Bij DPG Media is iedereen welkom. Dus solliciteer, wat je achtergrond ook is. Er staan ruim 5.500 slimme collega’s te popelen om je op te nemen in een team, of dat nou een projectteam, een pubquizteam of een sportteam is. Ontdek . En, als je toch bezig bent, vind je ons ook op en .

DPG Media