
Customer service officer
- Landsmeer, Noord-Holland
- € 2.700-3.200 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Bieden van dagelijkse ondersteuning aan de klanten via de e-mail of telefoon (voornamelijk e-mail);
- Opvolging van klantvragen in samenwerking met interne afdelingen;
- Behandelen van klantklachten en samenwerken met interne collega's om oplossingen te vinden (waaronder de verkoopafdeling en logistiek om aan klantverwachtingen te voldoen);
- Nauw contact onderhouden met de leveranciers en vervoerders;
- Coördineren met magazijnen in Duitsland en Frankrijk.
- Een internationale werkomgeving waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat;
- Een salaris tussen de € 2700,- en € 3200,- afhankelijk van expertise en werkervaring;
- De mogelijkheid om écht impact te maken binnen de organisatie wat betreft klantcontact;
- Wekelijks vers fruit op kantoor, maandelijks gebak en lekkere broodjes en genoeg leuke activiteiten met het team/ de organisatie;
- De mogelijkheid om hybride te werken (na de inwerkperiode).
- Je hebt werkervaring binnen een customer service functie (in een complexe organisatie/ matrixorganisatie);
- Vloeiend in Nederlands én Engels (kennis van de Franse taal is een pluspunt);
- Een proactieve houding bij het oplossen van vraagstukken en problemen;
- Vaardig met Microsoft Office en overige systemen/ programma's;
- Je bent continu op zoek naar manieren om klanttevredenheid en operationele efficiëntie te verbeteren.