Planner Bedrijfsbureau Claims

Socotec

  • Oosterbeek, Gelderland
  • Vast
  • Deeltijds
  • 2 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
BedrijfsomschrijvingSOCOTEC is een van oorsprong een Testing Inspection en Certification (TIC) organisatie met als visie “een veilige en gezonde werk- en leefomgeving voor iedereen”. Wij leveren het beste advies en de beste diensten op gebied van TIC voor een gezonde en veilige woon- en werkomgeving die voldoet aan de wettelijke vereisten. Wij willen omgevingen creëren waar mensen energie van krijgen, zowel voor onze opdrachtgevers als onze eigen mensen. SOCOTEC heeft een uitstekende reputatie in haar segment en heeft de ambitie om, zowel via autonome groei als middels overnames, te groeien in de komende jaren.Als je bij SOCOTEC Nederland komt werken, kom je terecht in dynamische omgeving. Er heerst een informele bedrijfscultuur, waarin integriteit, samenwerken en loyaliteit hoog in het vaandel staan. We worden ook enthousiast als je jezelf verder wilt ontwikkelen en kijken graag samen met jou hoe wij dat kunnen faciliteren.Bouw RisicomanagementAls we voor elkaar kiezen kom je binnen Hanselman Groep – SOCOTEC Risk Management & Claims te werken voor het bedrijfsonderdeel Bouw Risicomanagement in Oosterbeek. Gespecialiseerd in bouwkundige opnames en metingen voorafgaand en tijdens bouwprojecten.VacatureomschrijvingOver de functieAls Planner ben jij de spil in de organisatie. Jij zorgt voor een strakke en foutloze planning van opdrachten en bent het aanspreekpunt voor zowel experts, opdrachtgevers als verzekerden. Dankzij jouw inzicht, communicatieve vaardigheden en oog voor detail verlopen alle afspraken en processen soepel en efficiënt.Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager en werkt nauw samen met de schade-experts van de Vakgroep Brand en andere betrokken partijen.Jouw verantwoordelijkheden
  • Efficiënt en foutloos plannen van opdrachten en routes voor schade-experts
  • Ontvangen en invoeren van (spoed)opdrachten via telefoon, e-mail of systemen van opdrachtgevers
  • Verzenden van opdrachtbevestigingen en bevestigen van afspraken met verzekerden/partijen
  • Bijhouden van wekelijkse opbrengsten uit de planning
  • Onderhouden van contacten met experts, bewoners en/of opdrachtgevers
  • Zorgen voor een juiste en tijdige registratie in het automatiseringssysteem
  • Voorbereiden en bijwonen van buitendienstvergaderingen
  • Fiatteren van verlofaanvragen en weekstaten
Functie-eisenKritische competenties
  • Efficiënt plannen (kennis van topografie is een pré)
  • Communicatief sterk en klantgericht
  • Empathisch en inlevingsvermogen richting opdrachtgevers en verzekerden
  • Doortastend en besluitvaardig
  • Secuur en analytisch ingesteld
  • Flexibel, stressbestendig en goed in multitasken
  • Verantwoordelijk en zelfstandig
Opleiding & ervaring
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in een vergelijkbare rol (planning, coördinatie of backoffice) is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Affiniteit met automatiseringssystemen en administratieve processen
Wat wij bieden
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en afwisseling
  • Een prettige en professionele werkomgeving binnen een betrokken team
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarde
Aanvullende informatieSollicitatieprocesWij houden van snel schakelen. Kom bij ons langs voor een kop koffie en ontmoet ons vakkundige, gedreven en enthousiaste team! Is er een klik? Dan pakken we door.
  • CV & motivatiebrief: Stuur je CV en motivatiebrief
  • Eerste sollicitatieronde: Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een telefonisch kennismaking
  • Tweede selectieronde: Na een positieve eerste ronde, volgt er een tweede gesprek, bij SOCOTEC

Socotec