
Binnendienst Specialist Business Horeca
- De Meern, Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Jij ondersteunt de account- en regiomanagers door het beheer en monitoren van het CRM
- Jij maakt contractaanpassingen in het systeem: overeenkomsten, addendums en verlengingsbrieven
- Je hebt contact met opdrachtgevers: telefonisch en per mail
- Jij maakt gespreksverslagen en neemt deel aan projectgroepen
- Jij verzorgt de jubileumcadeaus, maar ook bloemen, geboortecadeaus, afscheidscadeaus voor medewerkers etc.
- Jij voert eenvoudige financiële controles uit, zoals:
- Het berekenen van extra uren in contracten
- Controleren of indexaties correct zijn doorgevoerd
- Prijsaanpassingen uitrekenen en registreren
- Hands-on en zelfstandig
- Communicatief vaardig
- Pragmatisch, nauwkeurig en kritisch
- 32-38 uur per week beschikbaar (afhankelijk van jouw voorkeur)
- Interesse in eten en drinken
- Een proactieve houding en probleemoplossend vermogen
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Affiniteit met administratieve én financiële werkzaamheden
- Ervaring in een binnendienst- of supportfunctie is geen must. We leren het je graag!
- Een passend salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- Een dienstverband van 32 tot 38 uur per week, met flexibele werktijden in overleg
- Een hybride werkomgeving, deels op kantoor en deels thuis mogelijk
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
- Reiskostenvergoeding en/of een NS-Business Card
- Pensioenregeling via pensioenfonds Horeca & Catering
- Volop ontwikkelingsmogelijkheden via opleidingen, trainingen en coaching
- Een informele werksfeer in een ambitieus team met ruimte voor eigen initiatief
- Aandacht voor bijzondere momenten, zoals jubileumcadeaus, geboortes, verjaardagen en meer
- Werken bij een duurzame en maatschappelijk betrokken organisatie, waar gezond en lekker eten centraal staat
Heb jij oog voor detail, hou je van organiseren én ben je niet bang voor een rekensom? Solliciteer dan snel op de functie van Binnendienst Specialist en versterk het team van Albron!📍 Standplaats: De Meern (met hybride werkopties)
📅 Startdatum: in overlegOver AlbronAlbron is een A-merk met een grote ambitie. Van oudsher zijn wij een stichting met een maatschappelijk karakter. Om op een toekomstbestendige manier te kunnen blijven bijdragen zoeken wij mensen die hier vanuit hun expertise invulling aan kunnen geven. Met die koers lopen wij voorop in de markt. Met innovatieve foodconcepten, unieke samenwerkingen, vergaande verduurzaming en geweldig werkgeverschap.In 2025 laten we dagelijks 250.000 gasten genieten van lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar eten. We hebben dromen en plannen genoeg. Je gaat bij ons dus de meest interessante tijd tegemoet.
Jong AlbronJong Albron organiseert leerzame en leuke activiteiten voor alle collega's onder de 35 jaar (en dat worden er steeds meer :D). Naast een leuke baan ben je dus ook verzekerd van een sportief partijtje met oké, ook een regelmatige borrel. Niet verplicht, wel leuk!
Vitaal en ouder dan 35 jaar?Ook voor jou wordt er met regelmaat een borrel georganiseerd op het servicekantoor in De Meern. Hier ontmoet je jouw collega's van de verschillende afdelingen en locaties!Wat vertellen zij over Albron?Beau
Foto-/videograaf"Als foto- en videograaf bij Albron heb ik de eer om mooie momenten vast te leggen en verhalen te vertellen door middel van beeld. Mijn passie voor fotografie begon al op jonge leeftijd in Spanje, en nu breng ik die passie tot leven in Nederland. Het is super tof om te kunnen werken aan het vastleggen van de unieke sfeer en het karakter van de mensen van Albron."Suzan
Inkoper"In de jaren dat ik werkzaam ben bij Albron hebben we onder andere The Green House geopend. Ik werd de coördinerende inkoper van het brood voor The Green House. De kok wilde brood dat gemaakt is van Utrechts graan, gemalen op een Utrechtse molen, waarvan een Utrechtse bakker een deeg zou maken. Via een collega ben ik terecht gekomen bij een molenaar uit Montfoort en we hebben het voor elkaar gekregen om dat deeg te maken. Dat is heel gaaf."René
Manager Sales Bedrijfsleven & Overheid"Als manager sales voor het segment bedrijfsleven en overheid bij Albron geloof ik sterk in het creëren van waardevolle en duurzame relaties. Door nauw samen te werken met onze klanten streven we ernaar om niet alleen hun verwachtingen te overtreffen, maar ook om samen te bouwen aan een smakelijke en succesvolle toekomst."Connie
Management Assistent"Als managementassistent bij Albron werk ik al jaren met veel plezier voor deze organisatie en onze directie. Door de jaren heen ben ik uitgegroeid tot de vraagbaak van het team. Het is fantastisch om Albron als organisatie te zien groeien. Het bedrijf is vandaag de dag heel anders dan toen ik er begon. Het familiegevoel is gebleven.''Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?
- Solliciteren
- Screening
- Het sollicitatiegesprek
- Optioneel: 2e gesprek/meeloopdag
- Het aanbod
- Welkom bij Albron!
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.