Medewerker Servicedesk
Gemeente Veenendaal
- Veenendaal, Gelderland
- € 2.754-3.908 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het bieden van eerstelijns ondersteuning aan medewerkers. Dit doe je per mail, telefonisch of aan de balie
- Het registreren, verwerken en bijhouden van tickets in Topdesk
- Het beheren van werkplekken en uitvoeren van operationele IT-taken
- Meedenken over procesverbeteringen binnen de servicedesk, en hier een bijdrage aan leveren
- Gebruikersbeheer in Active Directory en Azure
- Je neemt graag initiatief en bent positief en klantgericht ingesteld
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Je hebt een afgeronde opleiding op mbo-niveau 3 of 4
- Ervaring met ITIL, Active Directory, Azure, Office, Windows en Topdesk is mooi meegenomen.
- Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd, voor 36 uur per week
- Een salaris van minimaal € 2.805 en maximaal € 3.980 (schaal 7, o.b.v. 36 uur per week, cao Gemeenten, de genoemde bedragen gaan in per 1 oktober 2025)
- Ruim vijf weken verlof met de mogelijkheid extra uren bij te kopen
- Een Individueel Keuzebudget van 17,05%, wat je zelf kunt inzetten op een manier die bij jouw situatie past.
Voor nieuwe medewerkers is een verklaring omtrent het gedrag (VOG) vereist. Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de procedure.Ben je nieuwsgierig geworden?Wil je een nog beter beeld krijgen van de functie of sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze recruiter - Else Groenendijk. Zij is bereikbaar (telefonisch of via WhatsApp) op telefoonnummer 06 14 43 06 35.
Gemeentebanen