
On-site IT-Support Engineer
- Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Uren: 32-40 uur (in overleg)
- Werkplek: Standplaats Utrecht
- Taal: Nederlands
- Eerste en tweede lijns helpdesk taken uitvoeren.
- Hardware checks en fixes.
- Laptop installaties en setups.
- Een passend salaris.
- Onbeperkt trainingen volgen bij onze Academy.
- 26 vakantiedagen. Zin in een extra veel vrije tijd? Koop dan dagen bij.
- Capgemini draagt bij aan jouw pensioen. Daarnaast heb je ook de vrijheid om hier zelf nog extra aan bij te dragen.
- Werken waar je maar wilt met onze connectiviteits- en thuiswerkvergoeding.
- Een snelle laptop en een simkaart die je ook privé mag gebruiken.
- Een leaseauto, NS-businesscard of uitbetaling van je reiskostenvergoeding.
- Minimaal een afgeronde MBO opleiding in IT.
- Ervaring met helpdeskondersteuning (minimaal zes maanden ervaring is een pluspunt).
- (Basis)kennis van LAN-netwerken, kennis van besturingssystemen en vaardigheid met PC's.
- Je hebt een proactieve-, servicegerichte- en resultaatgerichte instelling, een echte teamspeler en je beschikt over sterke analytische vaardigheden.
- Je bent analytisch en praktisch, klantgericht en creatief.
- Affiniteit met het onderhouden van software, en een basiskennis van internetbeveiliging en gegevensprivacy.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed, vanwege onze internationale collega's. Please note that speaking Dutch at a professional level (B2) is a requirement for this position.