
Klantenservice Medewerker
- Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Telefonisch klantcontact
- Je beantwoordt meldingen van storingen of defecten;
- Je beoordeelt of we het probleem op afstand kunnen fixen of dat er iemand langs moet;
- Je beslist welke monteur we inzetten — op basis van de afspraken met de klant;
- Je legt alle info netjes vast in het systeem zodat de facturatie klopt.
- Je houdt klanten op de hoogte van de voortgang van hun melding;
- Zie je kansen voor extra service of onderhoud? Dan geef je die door aan onze verkoopafdeling;
- Je vraagt aanvullende informatie op, zoals inkooporders of contractverlengingen.
- Je bent de schakel tussen klant en collega’s;
- Je zorgt dat we intern doen wat we hebben beloofd aan de klant.
- Je hebt MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een administratieve of commerciële achtergrond;
- Je hoeft geen technische kennis te hebben, maar je bent wel communicatief sterk;
- Je denkt in oplossingen en houdt altijd het klantbelang in het vizier.
- Een marktconform salaris;
- Maar liefst 40 vrije dagen per jaar (27 vakantiedagen + 13 ADV-dagen);
- Een uitstekende pensioenregeling;
- Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een fijne werksfeer binnen een innovatief en groeiend bedrijf;
- Veel ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.
deBanenSite