
Customer Delivery Coördinator, OFI
- Duivendrecht, Noord-Holland Amsterdam, Noord-Holland
- Tijdelijk
- Voltijds
vanaf creatie delivery order tot aan facturatie. Dit houdt in het voorbereiden, plannen en afhandelen van transport wereldwijd, vereiste documentatie en administratieve afhandeling in de benodigde systemen. Dit op dusdanige wijze dat eindproducten tijdig en conform gestelde eisen bij de klant geleverd worden en de doelstellingen met betrekking tot OTIF (On Time in Full) behaald worden. Je werkt nauw samen met customer support. In deze functie geef je ondersteuning aan Delivery and Supply Chain Team Lead. wat bieden wij jou
- Werken in Amsterdam - Diemen
- Tijdelijk contract voor minimaal 3-6 maanden
- 32-40 uur per week
- Flexibele werktijden
- Werken voor een internationaal bedrijf
- Werken in een leuk en dynamisch team!
- Een HBO- of MBO+ diploma, bij voorkeur in een logistieke richting
- Ervaring in logistiek en customer service, liefst in de levensmiddelenindustrie
- Kennis van incoterms en douaneformaliteiten
- Ervaring met ERP-systemen (SAP is een pré)
- Vloeiend Nederlands in woord en geschrift
- Goede beheersing van de Engelse taal (een tweede taal is een pré)
- Je bent klantgericht, kunt goed plannen en organiseren, werkt graag samen en schakelt snel
- Je werkt mee aan strategische doelen en verbeterprojecten
- Je houdt KPI's bij en rapporteert deze
- Je maakt en verwerkt delivery orders
- Je plant, boekt en coördineert transporten van onze producten
- Je bewaakt de voortgang en schakelt snel bij problemen
- Je regelt alle benodigde documenten, douaneaangiften en facturen
- Je behandelt klachten, schades en retouren en houdt klanten goed geïnformeerd