Trein Steward(ess)

Railrest

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • € 13,60 per uur
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
Wie zijn wij?Eurostar RedEurostar group is de high speed treinverbinding tussen Amsterdam- Brussel - Parijs en Disney Parijs. Door de fusering met Eurostar (Eurostar Blue) zijn wij opzoek naar mensen die zin hebben in een nieuw begin en samen met ons te groeien.24/7Eurostar biedt een service die 7 dagen per week wordt aangeboden van vroeg tot laat. Je werkt wisseldiensten en onze steward(essen) zijn volledig flexibel.
Diensten kunnen een pauze hebben van soms wel 5 uur, dan betalen we 50% uit van de pauze.
Ook bieden we overnachtingen aan in Parijs.TakenDe lente staat voor de deur in Amsterdam!Ga met ons mee aan boord voor een spannend avontuur als Trein steward(ess). Werk samen met ons aan je carrière!Als Steward/Stewardess ben je het gezicht van ons klant en sta je klaar om onze passagiers een warm welkom te geven. In Premium informeer je de passagiers over de online services en je verzorgt een snack/maaltijd service aan boord samen met een drankje. Een 2de service met warme dranken wordt aangeboden en na het afruimen zorg je ervoor dat de keuken opnieuw netjes wordt gemaakt voor een volgend traject. Of je verkoopt een assortiment van eten en drinken in de bar voor de passagiers in Comfort en Standard. Je bezorgt onze passagiers een super reiservaring.Vereisten
  • Ervaring in de horeca
  • Spreekt goed Nederlands en Engels. Frans is een pre.
BenefitsSalaris en vergoedingenHet bruto uurloon is € 13,60 p/u.+ Reiskosten vergoeding (€0.22) (max 40 km woon-werkverkeer)+ Uniformvergoeding (netto € 1.25)+ Maaltijdvergoeding (netto € 7.50)+ Overnachtingsvergoeding (netto €20)+ 13e maand+ VakantiegeldDoor de vergoedingen zal uw netto maandsalaris hoger uitvallen dan uw bruto maandsalaris.Mis onze volgende jobdag in Amsterdam niet => 18/04/2024.RailrestRailrest is een bedrijf dat diensten aan boord aanbiedt aan passagiers die met de Eurostar treinen reizen. Railrest is aanwezig aan boord in de Premium klasse en in de Eurostar Bar.Het bedrijf beheert ook de Eurostar Lounge en de Eurostar Informatiekiosk in het Zuidstation van Brussel.De belangrijkste filosofie van Railrest is focussen op klantenservice. Klanttevredenheid is onze belangrijkste ambitie en we doen er alles aan om de uitmuntendheid te bereiken waar onze klanten recht op hebben. Daarom leiden we ons personeel op en stellen we hen in staat om hun ervaring te gebruiken om passagiers de best mogelijke service te bieden.

Railrest