HR & Facilitair Manager

AYBL

  • Halfweg, Noord-Holland
  • € 45.000-55.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 20 dagen geleden
Over ons:Ben je klaar om deel uit te maken van een wereldwijde, snelgroeiende organisatie in de sportkledingindustrie? Na een aanzienlijke groei is AYBL Group er trots op ons gloednieuwe magazijn in Nederland te mogen exploiteren, met een oppervlakte van circa 4.000 vierkante meter (45.000 vierkante voet). We zijn op zoek naar iemand met een passie voor mensen en een uitstekende werkplek, die gedijt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. We zijn op zoek naar een hands-on HR & Facilitair Manager die ons groeiende team in Nederland komt versterken en een sleutelrol speelt in het vormgeven van de cultuur, prestaties en omgeving.Doel van de functie:Als onze HR & Facilitair Manager ben jij het eerste aanspreekpunt voor alles wat met mensen en de werkomgeving te maken heeft. Je bent verantwoordelijk voor de HR-activiteiten en zorgt ervoor dat ons Nederlandse kantoor een veilige, efficiënte en inspirerende plek is om te werken. Samen met het leiderschapsteam en de wereldwijde HR-afdeling ondersteun je bij werving, medewerkersrelaties, ontwikkeling en betrokkenheid, terwijl je ook de dagelijkse facilitaire zaken en leveranciersrelaties beheert.Taken & verantwoordelijkheden:HR-taken:
  • Eerste HR-contactpersoon voor ons team in Nederland
  • Beheer van alle processen in de werknemerscyclus (werving, onboarding, prestaties, uitdiensttreding)
  • HR-advies geven over Nederlandse arbeidswetgeving, beleid en procedures
  • Initiatieven leiden om betrokkenheid, behoud en welzijn te vergroten
  • Ondersteunen bij leer- en ontwikkelingsprogramma's
  • Samenwerken met salarisadministratieproviders
Facilitaire taken:
  • Beheren van de kantoorvoorzieningen en zorgen voor naleving van arbo-en veiligheidsvoorschriften
  • Toezicht houden op schoonmaak-, beveiligings- en onderhoudscontracten
  • Coördineren van kantoorverhuizingen, verbeteringen en duurzaamheidsinitiatieven
  • Contact onderhouden met leveranciers en facilitaire budgetten beheren
  • Zorgen voor een soepele, professionele dagelijkse kantoorervaring
Functie-eisen:
  • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare HR- en facilitair/office managementrol (bij voorkeur in een dynamische, internationale omgeving)
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse arbeidswetgeving en HR-best practices
  • Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden
  • Vloeiend in Engels en Nederlands (spreken en schrijven)
  • Proactief, oplossingsgericht en flexibel
  • Passie voor het creëren van een positieve werknemerservaring
Arbeidsvoorwaarden:
  • Contractduur: 12 maanden, met kans op een vast dienstverband
  • Werktijd: 37,5 uur per week
  • Werkrooster: nader te bepalen
  • Salaris: €45.000,00 tot €55.000,00 (incl. vakantiegeld) + reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer
Extra's:50% personeelskorting op het volledige AYBL Group-assortimentGratis parkeergelegenheid op locatie€100 cadeaubon bij indiensttreding

AYBL