Casemanager WMO

Kersten Hulpmiddelen

  • Houten, Utrecht
  • € 3.919 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Als hulpmiddelenleverancier spelen wij een belangrijke rol in de gezondheidszorg, omdat de tijdige en correcte levering van hulpmiddelen essentieel is voor de zorg en behandeling van patiënten. Wil jij hierin een bijdrage leveren?Voor onze vestiging in Houten zijn wij op zoek naar een casemanager. Vanuit deze vestiging ontzorgen wij gemeenten door middel van opslag, levering, onderhoud, reparatie en keuringen van cliënt gebonden hulpmiddelen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan rolstoelen, aangepaste fietsen, douchestoelen.Standplaats: HoutenUren: 32u - 38u per weekSalaris: € 3.092,00 tot maximaal € 3.919,00 bruto per maand op basis van 38 uur per week.Wat ga je doen?
  • Je inventariseert de behoeften van de klant bij complexe casuïstiek, werkt deze uit en legt ze vast in een plan van aanpak.
  • In overleg met de opdrachtgever en adviseur kom je tot een passend aanbod van hulpmiddelen.
  • Je ziet toe op correcte en tijdige uitvoering van het plan van aanpak en onderneemt daar waar nodig actie.
  • Je coördineert het proces om te komen tot passende oplossingen voor opdrachtgever & cliënt en onderhoud contact met externe partijen bij voorkomende problemen op het gebied van vakinhoudelijke zaken.
  • Je bent gedurende het gehele traject eerste aanspreekpunt voor zowel externe als interne partijen (opdrachtgever, cliënt en collega’s) omtrent de casus.
  • Je plant en geeft uitvoering aan periodieke evaluaties met opdrachtgever en interne betrokkenen, dit doe je zowel op casusniveau als op samenwerkingsniveau
  • Fungeert als coördinator bij klachtenbehandeling op casusniveau en managed de verwachtingen van opdrachtgever & cliënt.
  • Je bent vraagbaak voor collega’s in geval van complexe aanvragen.
  • Bij incidentmeldingen ben je coördinator: je schakelt met interne en externe partijen (klant, cliënt, leveranciers), achterhaalt de oorzaak van het incident en neemt maatregelen om gelijksoortige incidenten in de toekomst te voorkomen.
Waar ga je werken?Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de vestigingsmanager. Verder bestaat het team uit medewerkers in de operatie (monteurs, logistiek medewerkers), binnendienst medewerkers, en adviseurs in de buitendienst. De medewerkers in de operatie worden aangestuurd door een supervisor operations, de medewerkers binnendienst door de supervisor binnendienst. De vestigingsmanager is eindverantwoordelijk voor de vestiging.De sfeer binnen Kersten is informeel en samen gaan we voor resultaat. Regelmatig organiseren we activiteiten buiten werk om (zoals een zomerbarbeque of een borrel).Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.Dit breng je mee aan kennis en ervaring
  • Je hebt HBO- werk & denkniveau en ruime ervaring in of kennis van de hulpmiddelenbranche (bijvoorbeeld door werkervaring als care-consulent, casemanager WMO bij een gemeente of als fysio- danwel ergotherapeut).
  • Je bent in staat dienstverlenend op te treden én daarbij commerciële kansen te zien en te benutten.
  • Administratief ben jij sterk, waarbij je goed het overzicht kunt bewaren.
  • Je bent procesgericht en werkt graag mee aan het verbeteren van processen.
  • Je beschikt over uitstekende administratieve en communicatieve vaardigheden.
  • Heb je eerder gewerkt met een ERP pakket, dan is dat mooi!
  • Je hebt minstens een jaar ervaring met gangbare microsoft officepaketten.
Wat bieden wij?
  • Een marktconform salaris, tussen € 3.092,00 (peildatum 1 juni 2025) & € 3.919,00 afhankelijk van jouw ervaring.
  • Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf ontvang je 24 vakantiedagen. Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Een uitstekende pensioenvoorziening via PMT, waarbij Kersten 2/3 van de premie betaald.
  • Jouw gezondheid en inzetbaarheid vinden wij belangrijk, daarom bieden wij:
  • jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto die je kunt besteden aan activiteiten die bijdragen aan jouw inzetbaarheid (denk bijvoorbeeld aan contributie van de sportclub, yoga etc).
  • bijdrage in je fitnessabonnement (eerste jaar 30%, daarna 40% van je abonnement).
  • fietsplan waarmee je een bijdrage in de aanschaf van een fiets ontvangt wanneer je met de fiets naar je werk komt.
  • Ook op het gebied van kennisontwikkeling investeren we in jou: in overleg met jou kijken we graag hoe we deze ontwikkeling vormgeven. Dat kan door coaching, inzet van ons online leerportaal (met een breed scala aan e-learnings) of het volgen van een opleiding.
** in verband met de vakantieperiode ontvangen sollicitanten in de week van 25 augustus een bericht.

Kersten Hulpmiddelen