Transportplanner (Utrecht / 35K-45K / Marktleider)

Page Personnel

  • Utrecht
  • € 35.000-45.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Jij als Planner bent verantwoordelijk voor de Transportplanning. Deze transporten zijn afkomstig vanuit verschillende expedities en fabrieken. Je zorgt ervoor dat klanten tijdig en schadevrij hun goederen geleverd krijgen. Daarnaast draagt jouw planning bij aan de bevoorrading van hun eigen magazijnen. Tijdens jouw planning houd je rekening met diverse interne en externe stakeholders zoals je eigen collega's van Inkoop, Customer Service, Expeditie en de financiële administratie en uiteraard de Transporteurs.Tot jouw concrete taken en verantwoordelijkheden horen:
  • Het werven van nieuwe transporteurs en de SLA's overeenkomen met zowel nieuwe als bestaande partners. Daarbij bouw je aan een goede relatie met deze partijen;
  • Zorgen voor goede magazijn- en projectleveringen in nauwe samenwerking met Customer Service team;
  • Proactieve en tijdige communicatie met andere teams/afdeling als punten hen ook betreffen (zoals het niet of niet tijdig uit kunnen leveren van bepaalde producten);
  • Actief meedenken over procesoptimalisatie, kostenbeheersing en kwaliteitsverbetering;
  • Maken van heldere doelbewuste analyses.
Ben jij klaar voor de rit van je leven?|Een zeer dynamische functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheidJij hebt in ieder geval MBO+ werk- en denkniveau en beschikt over afgeronde opleiding in de logistieke - of supply chain sector en beschikt over minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Of je beschikt over een HBO diploma en beschikt over in ieder geval een jaar relevante werkervaring.Verder beschik je over;
  • Een uitstekende kennis van Excel en Word;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ben je Klantgericht, kan je goed plannen en organiseren en werk je nauwkeurig;
  • Daarnaast ben je stressbestendig, in deze rol komen alle belangen samen en moet jij op cruciale momenten beslissingen durven te maken op basis van de input van je stakeholders.
Onze klant is een Duits familiebedrijf met een rijke geschiedenis. Ze zijn al jarenlang wereldleider in de bouwsector en leveren overal ter wereld innovatieve bouwsystemen en -materialen. Voor nieuwbouw en renovatie. Dit doen ze wereldwijd met meer dan 41.000 medewerkers.In Nederland werken meer dan 180 mensen die samen de ideale omgeving creëren voor wonen, werken of verblijven. Hun kernwaarden spelen een grote rol: menselijkheid, betrokkenheid, partnership en ondernemerschap.Onze klant is zowel producent als een handelsonderneming. Je leveranciers zijn daardoor je eigen collega's en dat maakt deze rol bijzonder. Ze groeien hard en dat maakt dat je in een dynamische omgeving komt te werken waarbinnen ze bezig zijn om processen verder te optimaliseren. Hier kun jij nog je stempel op drukken en een bijdrage aan leveren.
  • Een passend salaris tussen €2800,00 - €3700,00 op basis van je ervaring.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 25 vakantiedagen, 12 ATV-dagen, gratis fruit en groente op het werk, een thuiswerkvergoeding en een reisvergoeding tot 220,00 per maand;
  • Laptop en mobiel van de zaak;
  • Een prettige werkomgeving: we hebben een no-nonsense cultuur;
  • Ruimte om je te ontwikkelen: je krijgt de mogelijkheid om trainingen en cursussen te volgen, zodat jij je werk optimaal kunt uitvoeren;
  • Flexibiliteit: Jouw standplaats wordt Utrecht. Je hebt binnen bepaalde kaders de vrijheid om te bepalen op welke tijden jij werkt.

Page Personnel