
Commercieel administratief medewerker
- Ommen, Overijssel
- Tijdelijk
- Voltijds
- 13e maand, bonusregeling en 28 vakantiedagen
- Een gevarieerde functie vol uitdagingen
- Intentie van een direct dienstverband op termijn
- Mogelijkheid tot hybride werken
- Internationale werkomgeving
- Prettige werksfeer in een gezellig team
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt enige ervaring met commercieel administratieve werkzaamheden;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt goede kennis van MS Office (met name Excel).
- Verwerken van binnenkomende incasso-opdrachten in een geautomatiseerd systeem;
- Controleren op volledigheid en opvragen van ontbrekende gegevens bij klanten;
- Het onderhouden van klantcontact zowel telefonisch als per mail;
- Administratieve ondersteuning van het Collections team;
- Proactief signaleren van knelpunten in processen of opdrachten;
- Ondersteunen van de accountmanagers;
- Bijdragen aan een vlotte en klantgerichte dienstverlening;
- Je bent de schakel tussen internationale collega's en Nederlandse klanten.