OZO Hotels opent een gloednieuw, modern hotel in Hoofddorp met meer dan 300 kamers, hoogwaardige vergaderfaciliteiten, een restaurant en een stijlvolle lobby. Wij zoeken een enthousiaste en ervaren Sales Manager die hét gezicht van OZO Hotels wordt voor de zakelijke markt, events en groepsboekingen.Jouw rolAls Sales Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van het commerciële beleid voor het hotel. Jij zorgt voor omzetgroei, sterke klantrelaties en optimale zichtbaarheid binnen de regio Amsterdam Airport en Haarlemmermeer. Je werkt nauw samen met het managementteam, marketing en operations.Ontwikkelen en implementeren van een salesplan dat past bij de ambitieuze doelen van het hotelAcquireren van nieuwe (inter)nationale corporate klanten, groepsboekingen en evenementenOnderhouden en uitbouwen van bestaande klantrelatiesVoeren van onderhandelingen over prijzen, contracten en salesdealsSignaleren van marktontwikkelingen en zakelijke kansenVertegenwoordigen van het hotel op beurzen, netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoekenAansturen van het sales/marketingteam en rapporteren aan het managementProfielMinimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in hospitalityTen minste 3 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare sales managementfunctie binnen de gastvrijheidsbrancheSterk netwerk in (corporate) Hoofddorp, Schiphol en regio Amsterdam is een préVloeiend in Nederlands en EngelsResultaatgericht, representatief, stressbestendig en communicatief sterkSterke onderhandelingsvaardigheden en klantgerichte instellingWat bieden wij?De unieke kans om vanaf de start betrokken te zijn bij een groot OZO Hotels-projectWerken in een inspirerend, innovatief team met veel verantwoordelijkheidVolop ruimte voor zelfontwikkeling: OZO Hotels stimuleert het voortdurend bijleren, biedt kennisdeling binnen het team en moedigt persoonlijke groei en initiatieven actief aanOntwikkelen en implementeren van een salesplan dat past bij de ambitieuze doelen van het hotelAcquireren van nieuwe (inter)nationale corporate klanten, groepsboekingen en evenementenOnderhouden en uitbouwen van bestaande klantrelatiesVoeren van onderhandelingen over prijzen, contracten en salesdealsSignaleren van marktontwikkelingen en zakelijke kansenVertegenwoordigen van het hotel op beurzen, netwerkbijeenkomsten en bedrijfsbezoekenAansturen van het sales/marketingteam en rapporteren aan het management