Medewerker frontoffice en administratie

Gemeente Wijdemeren

  • Loosdrecht, Noord-Holland
  • € 2.754-3.908 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 8 dagen geleden
Medewerker Frontoffice en administratie32 uur per weekBen jij administratief én communicatief vaardig? Word het visitekaartje van de gemeente Wijdemeren als medewerker frontoffice en administratie!Wat ga je doen?Als medewerker frontoffice en administratie help jij je collega's op administratief vlak, en inwoners en bedrijven op het gebied van omgevingsvergunningen. Welke vraag je ook krijgt, jij gaat op zoek naar het antwoord om je contactpersoon zo goed mogelijk te woord te staan. Zo draag jij bij aan een vloeiend werkproces binnen onze gemeente. Verder ga jij:
  • Je collega's administratief ondersteunen;
  • Werkvoorraden bewaken;
  • Vragen beantwoorden via het postregistratiesysteem en de telefoon;
  • De werkverdeling toewijzen aan de juiste collega;
  • Terugbelverzoeken maken;
  • Het zakensysteem Squit XO op orde houden;
  • Adviezen van externe partners verwerken.
Waar kom je te werken?De gemeente Wijdemeren, gevestigd in Loosdrecht, ligt in een prachtige waterrijke en groene omgeving, tussen Amsterdam en Utrecht.Met een team van ruim 200 collega's werken we samen aan een fijne, duurzame leefomgeving waar wonen, werken en recreëren hand in hand gaan. Dankzij de centrale ligging zijn de grote steden goed bereikbaar, terwijl je werkt in een rustige en natuurlijke omgeving.Binnen de gemeente Wijdemeren ga je aan de slag in het team Vergunningen, Toezicht en Handhaving.Wat bieden wij?
  • Een leuke en veelzijdige functie in een dynamische omgeving voor 36 uur per week.
  • Een jaarcontract bij de gemeente Wijdemeren met de intentie dit te verlengen voor onbepaalde tijd;
  • Inschaling in schaal 7 cao Gemeenten (bruto maandsalaris tussen de € 2.754 en € 3.908 op basis van een 36-urige werkweek); -
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris;
  • Een laptop en mobiele telefoon;
  • Veel ruime voor ontwikkeling en de mogelijkheid om opleidingen te volgen via de digitale Wijdemeren Academie';
  • Een goede balans tussen privé en werk. Wij werken in hybride vorm, wat betekent dat je in overleg zowel op kantoor als op een andere plek/thuis kan werken;
  • Een goede reiskostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding;
  • Natuurlijk krijg je er ook ontzettend leuke collega's bij om mee samen te werken!
Wat vragen we?Als medewerker frontoffice en administratie ben jij resultaat- en servicegericht. Je kunt duidelijk communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt een flexibele, proactieve en representatieve werkhouding. Je kunt zelfstandig aan de slag, maar staat er ook voor open om samen te werken met collega's.
  • En hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
  • Minimaal een mbo-plus-opleiding;
  • Ervaring met Microsoft Office, Decos en Squit XO (pre);
  • Kennis van het vakgebied en gemeentelijke processen (pre).
Wie zijn wij?Gemeente Wijdemeren bestaat uit zes schilderachtige dorpen: Loosdrecht, Kortenhoef, 's-Graveland, Ankeveen, Breukeleveen en Nederhorst den Berg. Samen vormen deze dorpen een betoverend geheel met een rijke natuurlijke omgeving en meer dan 24.000 inwoners. Loosdrecht, met zijn uitgestrekte plassen, is perfect voor watersport en recreatie, terwijl Kortenhoef en 's-Graveland opvallen door hun historische charme en groene omgeving. Ankeveen, Breukeleveen en Nederhorst den Berg bieden een rustige, landelijke sfeer die bijdraagt aan de unieke aantrekkingskracht van Wijdemeren.Vanaf 2026 staat een grote verandering op stapel: Wijdemeren zal fuseren met de gemeente Hilversum. Deze fusie biedt de kans om onderdeel te worden van een grotere, dynamische organisatie die de kracht van stedelijk Hilversum combineert met de rust van Wijdemeren. Je krijgt de mogelijkheid om mee te bouwen aan een veelzijdige gemeente die zowel stedelijke uitdagingen als landelijke charme in zich heeft.Met de fusie in het vooruitzicht bieden wij volop kansen voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling. Belangrijke eigenschappen die wij waarderen zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel. Deze waarden vormen de basis van onze cultuur en werkomgeving, en ondersteunen jouw bijdrage aan onze gezamenlijke doelen. Sluit je bij ons aan en ervaar de unieke combinatie van landelijke rust en stedelijke dynamiek in een bloeiende gemeenschap.Ben je enthousiast geworden?Wij nemen graag de tijd voor je. Onder het genot van een (digitaal) kopje koffie of tijdens een korte rondleiding vertellen wij je graag meer over deze boeiende functie. Neem gerust contact op Jacco Heideveld op telefoonnummer; 06 24 11 54 04Of wil je eerst nog meer weten? Voor informatie over het sollicitatieproces neem je contact op met Victoria de Geest, Corporate Recruiter gemeente Wijdemeren, telefoonnummer 06 25 32 48 84.Deze vacature wordt tegelijkertijd voor interne en externe kandidaten opengesteld. Interne kandidaten hebben daarbij voorrang.Indien een geschikte kandidaat zich aanmeldt, wordt er direct een gesprek ingepland. Bij een aangenomen kandidaat gaat de vacature dan direct offline.Acquisitie n.a.v. deze vacature stellen wij niet op prijs!

Gemeentebanen