Administratief medewerker
Adecco
- Breda, Noord-Brabant
- € 2.500-3.000 per maand
- Tijdelijk
- Voltijds
- Het verwerken en opvolgen van bestellingen;
- Facturen opmaken, versturen en betalingen opvolgen;
- Transport aanmelden bij de transporteurs en de nodige documenten klaarleggen;
- Bijhouden van de voorraad en bestellingen plaatsen in de productie;
- De telefoon beantwoorden en klanten verder helpen bij eventuele vragen;
- Ontvangen en begeleiden van klanten;
- Bijhouden van klanten in het CRM-systeem;
- Transport uit de productie verwerken.
- Hbo werk- en denkniveau
- Klantvriendelijkheid en oplossingsgericht
- Vermogen om te kunnen multitasken en efficiënt te werken
- Goede organisatorische vaardigheden en zelfstandigheid
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Uitstekende computer vaardigheden (ervaring met Karat is een pre)
- Je wordt een belangrijk en vast onderdeel van het team (geen tijdelijke job)
- Eventueel direct in dienst treden is bespreekpaar bij volledige overtuiging, en anders ontvang je na 7 maanden een contract!
- Startsalaris tussen de € 2500 - € 3000,- bruto per maand op basis van ervaring
- Gedegen inwerktraject onder begeleiding van huidige administratief medewerkster
- Na gebleken geschiktheid en in samenspraak de mogelijkheid op een thuiswerkdag
- Pensioenregeling vanaf dag één
- 8,33% vakantiebijslag en 25 vakantiedagen