
Teamleider Infrastructuur 7979
- Delft, Zuid-Holland
- Vast
- Voltijds
- People development: Je coacht, faciliteert en daagt teamleden uit. Persoonlijke groei en strategische personeelsplanning zitten in je dna.
- Strategie & beleid: Samen met het MT vorm je de strategie en vertaalt die naar concrete acties. Je verbindt missie (‘Enhancing society together’) aan dagelijkse praktijk.
- Operationeel coördineren: Je zorgt voor de juiste mensen op de juiste projecten en weet bij schaarste snel te schakelen. Je probeert daarbij projectbehoeften en ontwikkelwensen van je medewerkers zo goed mogelijk te verbinden.
- Koppelaar: Je bent sterk in het bouwen van netwerken en bevordert samenwerking binnen en tussen adviesgroepen, expertises en markten.
- Projectbetrokkenheid: Je toont je betrokken bij de projecten waarin jouw medewerkers actief zijn zodat je weet wat er speelt.
- Kwaliteit & innovatie: Je zet je in voor hoger kwaliteitsniveau via digitale innovatie, duurzaamheid, knowledge sharing en people management.
- Diversiteit maakt ons sterker, met meer perspectieven bouwen we betere oplossingen.
- Inclusiviteit laat ons groeien, want alleen als iedereen echt mee kan doen, komen we vooruit.
- Minimaal 6-8 jaar ervaring als leidinggevende of projectmanager.
- Ervaring met activatie en ontwikkeling van mensen.
- Affiniteit met civiele techniek.
- Waarde gedreven, invest in people mindset.
- Organisatietalent: sturend én faciliterend, zonder zelf ‘uit handen nemen’.
- Professioneel level: je schakelt gemakkelijk tussen starters, experts én MT-collega’s.
Invloed: Je geeft mede richting aan de strategie en ontwikkeling van onze adviesgroep Infrastructuur.
Impact: Je draagt bij aan infrastructurele projecten die zélf maatschappelijke opgaven zijn.
Groei: Ruimte voor ontwikkeling, sparring en doorgroeimogelijkheden.
Leiderschap dat bij jou past: Je brengt scherpte, eigenaarschap en visie, met ruimte om jouw stijl te ontwikkelen in een rol die flexibiliteit biedt en rekening houdt met wat jij buiten je werk belangrijk vindt.
Goed voor elkaar: Je kunt rekenen op een compleet en aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, van persoonlijke groei en vitaliteit tot slimme keuzes in tijd en geld, zodat je met energie kunt presteren én genieten.Dit krijg je van onsNaast dat je je bij ons kunt ontwikkelen binnen de mooiste en uitdagendste projecten in Nederland en wereldwijd, geloven we bij Haskoning dat het welzijn van onze medewerkers cruciaal is voor ons gezamenlijke succes. Daarom bieden we een uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden die zijn ontworpen om jouw professionele en persoonlijke groei te ondersteunen.Wat wij bieden:
- Een goede basis: Een goed primair salaris dat jaarlijks groeit.
- Aantrekkelijk secundaire voorwaarden: Goede pensioenopbouw met een werkgeversbijdrage van 18,3%, 2,15% persoonlijk budget en jaarlijkse winstdeling. Daarnaast kun je aandelen kopen van onze organisatie en zo meedelen in ons gezamenlijke succes.
- Werk-privébalans: 28 vakantiedagen (op basis van fulltime) met de mogelijkheid om 16,5 dag per jaar bij te kopen en drie feestdagen in te ruilen voor een dag die voor jou belangrijk is. We werken hybride met flexibele werktijden, een thuiswerkvergoeding en een volledige ingerichte thuiswerkplek.
- Ontwikkelingsmogelijkheden: Diverse opleidings- en ontwikkelingsprogramma’s zoals leer- en ontwikkelpaden afgestemd op jouw expertise, learning weeks en verschillende kennisgroepen.
- Bereikbaarheid en reiskostenvergoeding: Een goed bereikbare werkplek op één van onze kantoren in Amersfoort, Amsterdam, Delft, Nijmegen, reiskostenvergoeding en NS-Business Card. Kom je lopend of met de fiets naar kantoor? Dan ontvang je een hogere reiskostenvergoeding – zo stimuleren we duurzaam reizen.
- Informele en inclusieve cultuur: een informele en open cultuur waar iedereen zich welkom voelt met vrijblijvende sociale en sportieve activiteiten en diverse netwerken zoals Pride, Young Haskoning.
- Wie je bent en waar je voor staat.
- Wat jou drijft als leider, ook naast je werk.
- Wat je nodig hebt om te groeien in deze rol.
2. Twee inhoudelijke gesprekken met MT-collega(’s) – visie en leiderschap en
verkennen invullen rol binnen MT. (I.v.m. vakantie vanaf 25 augustus.)
3. Arbeidsvoorwaarden gesprek