Financieel medewerker

Randstad

  • Maarssen, Utrecht
  • € 2.500-3.500 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Voor een leverancier van elektrische en elektronische componenten die technische ondersteuning biedt aan klanten in verschillende industrieën zijn we op zoek naar een financieel administratief medewerker.Heb jij sterke affiniteit met financiën en cijfers? Werk jij secuur en nauwkeurig? En ben je op zoek naar een nieuwe financiële uitdaging? Lees dan snel verder. wat bieden wij jou
  • Salaris tussen: €2.500,- en €3.500,- obv ervaring
  • Maarssen
  • Persoonlijke groei & ontwikkeling middels training
  • Personeelsvereniging voor BBQ en borrels
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 28 - 32 uur per week
wie ben jijVoor de functie van financieel administratief medewerker zijn we op zoek naar iemand die nauwkeurig en accuraat werkt. Je kan goed zelfstandig werken, maar ook goed werken in teamverband. Daarnaast vind je het leuk om je bezig te houden met verbeteringen van lopende en nieuwe bedrijfsprocessen. Ook ben je goed bekend met verschillende financiële processen en systemen.Daarnaast beschik je over:
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van bijvoorbeeld bedrijfsadministratie;
  • Heb je ervaring met het werken met een ERP systeem;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Is het mooi meegenomen als je kennis van de Engelse of Duitse taal hebt, maar dit is geen vereiste.
wat ga je doenAls financieel administratief medewerker houd je je bezig met een breed financieel takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande facturen, het beheren van crediteuren- en debiteurenadministratie en het bijhouden van financiële transacties.Daarnaast houd je je bezig met:
  • Voornamelijk Debiteuren- en een klein deel crediteuren administratie;
  • Het boeken van banken;
  • Salaris- en personeelsadministratie;
  • Het bewaken van de inkoopopdrachten en het ondersteunen van het verkoopteam.
waar ga je werkenHet bedrijf waar je gaat werken is een bedrijf dat zich bezighoudt met de verkoop en distributie van elektrische en elektronische componenten en systemen. Ze leveren producten aan verschillende industrieën, waaronder de machinebouw, industriële automatisering, elektrotechniek en energiedistributie.Je komt te werken in een team onder leiding van de financieel controller. Er heerst een informele sfeer binnen het team waarin op prettige en zelfstandige wijze wordt samengewerkt. Hierin is aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en groei.Andere positieve punten aan de organisatie:
  • Een klantgerichte en gezonde organisatie met korte lijnen en positieve grondhouding;
  • Vrijdag als vaste werkdag;
  • Een compleet arbeidsvoorwaarden pakket met een goed salaris, eventuele 13e maand, premievrije pensioenregeling en fietsplan.
sollicitatieHerken jij jezelf in deze vacature en zie jij jezelf deel uitmaken van het team? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! Wij nemen binnen 24 uur contact met je op. Vragen? Neem dan gerust contact op.

Randstad