Administratief medewerker Export

Start People

  • Zwolle, Overijssel
  • € 2.800-3.200 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 7 uren geleden
dropdownOpen && $refs.languageDropdownMobile.scrollIntoView({ behavior: 'smooth', block: 'end' }), 200)" class="flex justify-between shadow-xs rounded cursor-pointer">NederlandsEnglishDeutschpolskiZoekenVacatures Hele siteZoek vacaturesWanneer resultaten voor automatisch aanvullen beschikbaar zijn, gebruikt u de pijlen omhoog en omlaag om te bekijken en Enter om te selecteren. Touch-apparaatgebruikers, verkennen door aanraking of met veegbewegingen. Leeg veldToon vacaturesZoek op websiteToon resultaten When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select.Populaire zoekopdrachtenArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...ArtikelGeen militair, wel Defensie: Recruiter Iris Lagas over we...Administratief medewerker Export€2.800 - €3.200Vacature nummer: 2025-46689Vacaturedetails
  • • Fulltime
  • • Zwolle
  • • MBO 3
Neem contact opVacature informatieBen jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de rol van administratief medewerker exportdocumentatie? In deze functie draag je bij aan een soepel exportproces binnen in ons internationale organisatie. Je zorgt ervoor dat exportdocumenten nauwkeurig en volgens de geldende wet- en regelgeving worden opgesteld.Dit ga je doen:
  • Documentatie: opstellen en verwerken van exportdocumenten.
  • Relatiebeheer: onderhouden van contact met filialen en interne klanten om een efficiënte samenwerking te waarborgen
  • Systemen: gebruik maken van verschillende systemen en informatie bronnen om de documentatie volgens de voorschriften in te dienen.
  • Analyse: signaleren en analyseren van trends en knelpunten in het exportproces, met oog voor duurzaamheid en regelgeving
  • Archivering: zorgen voor een nauwkeurige en overzichtelijke archivering van documenten en back-up gegevens
Lees meer...Salaris€2.800 - €3.200DienstverbandFulltimeOpleidingMBO 3LocatieZwolleContracttypeTijdelijk met uitzicht op vast1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over de functieBen jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de rol van administratief medewerker exportdocumentatie? In deze functie draag je bij aan een soepel exportproces binnen in ons internationale organisatie. Je zorgt ervoor dat exportdocumenten nauwkeurig en volgens de geldende wet- en regelgeving worden opgesteld.Dit ga je doen:
  • Documentatie: opstellen en verwerken van exportdocumenten.
  • Relatiebeheer: onderhouden van contact met filialen en interne klanten om een efficiënte samenwerking te waarborgen
  • Systemen: gebruik maken van verschillende systemen en informatie bronnen om de documentatie volgens de voorschriften in te dienen.
  • Analyse: signaleren en analyseren van trends en knelpunten in het exportproces, met oog voor duurzaamheid en regelgeving
  • Archivering: zorgen voor een nauwkeurige en overzichtelijke archivering van documenten en back-up gegevens
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Wat we je biedenBinnen in ons team waarderen we jouw inzet en bieden we je een werkomgeving waarin je kunt groeien, zowel professioneel als persoonlijk. Hier zijn de voordelen die je kunt verwachten:
  • Een bruto maandsalaris tussen de c.a. €2.800,- en €3.300,- per maand. (inclusief eindejaarsuitkering)
  • Tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Werkweek van 32 tot 40 uur, met flexibele werktijden.
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Vakantiegeld van 8,33%
  • Reiskostenvergoeding vanaf 6 km, tot €13,80 per dag.
  • Vaste begeleiding door je coördinator.
  • Mogelijkheid om door te groeien in de organisatie.
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Functie-eisenGemotiveerd, nieuwsgierig en in staat zijn om nieuwe systemen eigen te maken zijn de belangrijkste voorwaarden om voor deze functie in aanmerking te komen.Verder herken jij jezelf in onderstaande eisen:
  • MBO 3/4 werk en denkniveau.
  • Woonachtig op maximaal 45 minuten reisafstand van de locatie in Zwolle.
  • Goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal.
  • Je vindt het prettig om in een duidelijk gestructureerde omgeving te werken.
  • Teamspeler met een proactieve en ontwikkelingsgerichte houding
  • Je bent bereid om 3-11-2025 te starten
1024" x-on:resize.window="show = (window.innerWidth > 1024) ? true : false" x-on:open-description.window="if($el.getAttribute('x-ref') === 'description') { $el.open = true; show = true }" x-bind:open="show">Over het bedrijfOnze opdrachtgever, gevestigd in het bruisende Zwolle, is een wereldwijd toonaangevend healthcare bedrijf met een rijke geschiedenis in innovatie en ontwikkeling. Onze missie is om mensen een langer én beter leven te bieden, gedreven door kernwaarden zoals zorg, prestatie en pionierschap.Bij onze opdrachtgever hechten we veel waarde aan jouw professionele groei. We bieden interne trainingen, doorgroeimogelijkheden en stimuleren een gezonde werk-privébalans. Daarnaast zijn we trots op onze betrokkenheid bij de gemeenschap en onze open, ondersteunende bedrijfscultuur.Klaar om deel uit te maken van een team waar jouw ontwikkeling centraal staat en jouw bijdrage echt het verschil maakt?Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Toch nog vragen?Vul het sollicitatieformulier inSchrijf je in voor arbeidsbemiddeling en solliciteer gericht op deze vacature.VoornaamAchternaamE-mailadres !\.)@(?!\.)([A-Za-z0-9.-]+\.[A-Za-z]{2,})$" data-val-required="Het verplichte veld E-mailadres is niet ingevuld." id="EmailAddress" name="EmailAddress" placeholder="iemand@example.com" type="text" value="" x-bind="emailInput" /> 0" x-transition.opacity> Bedoelde je ?Bevestig E-mailadresMobiel telefoonnummerVoer een geldig telefoonnummer in. Bijvoorbeeld +31612345678, 0031612345678 of 0612345678.Ik woon in NederlandPostcodeVoer een geldige Nederlandse postcode in die bestaat uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Bijvoorbeeld 0000 AA.CV (optioneel)Upload hier jouw CV. Dit is je visitekaartje voor ons én voor opdrachtgevers waar we je voorstellen. Je kunt een foto opnemen op je CV, maar als je dit niet doet heeft dit geen negatieve gevolgen voor je sollicitatie. Als je een foto opneemt in je CV dan geef je Start People - én de bedrijven die horen bij RGF Staffing the Netherlands - toestemming om deze te verwerken en te verstrekken aan (potentiële) opdrachtgevers.Motivatie (optioneel)Jouw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, dit vindt deels geautomatiseerd plaats. In ons kun je nalezen hoe wij jouw gegevens verwerken.VerstuurWist je dat...Wij jou persoonlijk begeleiden in jouw zoektocht!Weet je nog niet precies wat je wilt gaan doen maar wil je daar graag in begeleid worden? Meld je dan nu aan en wij gaan je persoonlijk helpen!Ook al gekeken naar deze vacatures?Bekijk snel onze nieuwste vacatures op de website en wellicht vind jij wel direct jouw droombaan!

Start People