Vacature in Gouda: Helpdesk medewerker ICT gezocht regio Gouda

CareerValue

  • Gouda, Zuid-Holland
  • € 2.700-4.400 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
ID:843-66156De Organisatie:Voor een klein maar snel groeiend bedrijf ben ik op zoek naar een IT Helpdesk medewerker voor een uitdagende rol in de regio van Gouda. Deze organisatie is een bedrijf dat IT diensten levert aan zeer diverse klanten.Zij ontwerpen en implementeren slimme IT-oplossingen. Denk hierbij aan de volgende dingen: Cloud desktop, Office 365, IP-telefoons en WiFi. Jij bent straks het eerste aanspreekpunt bij vragen of problemen. Je bent van nature servicegericht, vastberaden en een echte technicus. In deze rol behandel je verschillende problemen en help je klanten op weg naar een probleemvrije IT omgeving.Heb je nou nog niet zo veel ervaring maar twijfel je of je geschikt bent? Reageer dan gewoon en stuur je CV, er zijn bij deze klant voldoende opleidingsmogelijkheden.De Functie:Je krijgt hier een super uitdagende functie waarin je zowel eerste- als tweedelijns support gaat leveren op software en hardware, waarbij je zelf aan de slag gaat de hulpvragen en incidenten op te lossen. Er is hier veel aandacht voor je persoonlijke groei, en ze stempelen eventueel een groeipad voor je uit.Dit bedrijf staat er altijd voor open om je wensen aan ze door te geven om te kijken hoe ze je kunnen helpen om je ambities waar te maken.Je bent iemand die makkelijk praat, sterk in zijn schoenen staat en onze klanten enthousiast en behulpzaam ter woord staat.Gevraagd Profiel:– Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 3 diploma;
– Ervaring met 1e lijns incidenten;
– Je hebt al eens gewerkt met Microsoft-omgevingen denk hierbij aan Microsoft Servers, Active Directory en Office 365;
– Je bent communicatief vaardig en bent in staat om klanten goed te helpen;Arbeidsvoorwaarden:– Ruimte voor verbetering;
– Werken bij de klant is zeker mogelijk dan hoef je ochtends niet meteen naar kantoor;
– 26 vakantiedagen;
– 13e maand;
– Pensioensregeling;
– Loyaliteitsdagen opbouw ieder jaar dat je langer in dienst bent krijg je een vrije dag;
– Salaris afhankelijk van kennis en ervaring.Het salaris is vanaf 2500,- voor een Support rol afhankelijk van kennis er ervaringInteresse? Neem dan contact op met Mika Tonissen via mika@careervalue.nl / 06 18 96 37 45.Salaris:2700 – 4400 euroSpecialisatie:Support helpdeskGerelateerd:Software support specialist, Helpdesk, 3de lijns, 2de lijns, Support, VacatureOrganisatie Eigenschappen:HBO
verplichtPlaatsen in de omgeving:Woerden, Bodegraven, Alphen aan den Rijn, Waddinxveen, Harmelen, Gorinchem

CareerValue