
Paid Social en Programmatic specialist Telecom
- Amsterdam, Noord-Holland
- € 70.000 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Meebouwen aan het succes van een internationale telecomspeler met meer dan 10 miljoen klanten die volop inzet op digitalisering en e-commerce?
- Samenwerken met twee andere gedreven specialisten en head of ecommerce om de digitale strategie van deze partij naar het volgende niveau te tillen?
- Werken met grote advertentiebudgetten, de vrijheid om jouw eigen strategie te bepalen en een goede vertaling tussen brand en conversie campagnes opzetten?
- Daarbovenop jezelf blijven uitdagen en ontwikkelen in een ambitieuze omgeving?
- Direct impact maken op de groei van een van de grootste spelers in de markt?
- Opbouwen vanaf de basis – Jij krijgt volledige vrijheid om social & programmatic marketing in-house op te zetten en bouwt door op de basis die er al ligt.
- Werken met grote budgetten en strategisch inspelen op data en marktontwikkelingen.
- Data-gedreven strategie – Werk met GA4, Google Tag Manager, Quantcast , Marketing Mix modeling en geavanceerde performance-analyses.
- Samenwerking & groei – Werk nauw samen met een internationaal team en lever direct impact.
- Campagnebeheer: Beheren en optimaliseren van online marketingcampagnes op verschillende kanalen; Denk aan Meta & Tik Tok, maar ook Affiliate kanalen en programmatic kanalen.
- Data-analyse: Analyseren van campagneresultaten en het identificeren van kansen voor verbetering en automatisering.
- Optimalisatie: Testen en implementeren van nieuwe strategieën om de prestatie van campagnes te verbeteren.
- Innovatie: Je vindt betere platforms of nieuwe tooling om de hoogste kwaliteit in verkeer te leveren.
- Rapportage: Rapporteren van campagneresultaten en het geven en implementeren van aanbevelingen.
- Samenwerking: Samenwerken met het marketingteam om campagnes af te stemmen op de merkcampagnes voor maximaal resultaat op de bedrijfsdoelstellingen.
- Minimaal 2 jaar ervaring in performance marketing en digitale advertising.
- HBO/WO werk- en denkniveau
- Sterke analytische vaardigheden – je vertaalt data naar concrete actiepunten.
- Goede communicatieve vaardigheden – je kunt strategieën en inzichten effectief delen.
- Een proactieve mindset – je denkt in oplossingen en zoekt continu naar verbeteringen.
- Ervaring met GA4, Google Tag Manager, Quantcast , Marketing Mix modeling en geavanceerde performance-analyses.
- Ervaring aan de klantzijde binnen E-commerce of binnen Retail is een pré.
- Ervaring binnen affiliate marketing is een pré.
- Ben je sterk in Paid Social maar wat minder in Programmatic? Met de juiste mindset is dat geen probleem.
- Salaris tot €71k per jaar + 10% bonusregeling.
- Grote verantwoordelijkheid om mee te bouwen binnen een dynamisch e-commerce en marketingteam.
- Hybride werken – minimaal 2 dagen per week op kantoor.
- Directe impact – jouw werk bepaalt de online strategie van een toonaangevende telecomaanbieder.
- 28 vakantiedagen, flexibele werkuren en een internationale werkomgeving