Medior secretaresse

Unique

  • Amstelveen, Noord-Holland
  • € 2.600-3.240 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Ben jij goed in agendabeheer en ondersteun je collega's graag op de werkvloer? Lees dan verder!Als medior secretaresse draag je bij aan het soepel laten verlopen van de dagelijkse werkzaamheden binnen ons internationale accountancybureau in Amstelveen. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten, partners en managers, waarbij je jouw organisatorische vaardigheden en oog voor detail optimaal benut. Of het nu gaat om agendabeheer, administratieve ondersteuning of het coördineren van bijeenkomsten, jouw rol is essentieel om alles op rolletjes te laten lopen.Wat je gaat doen:
  • Plannen en beheren: van agenda's, inclusief het afstemmen van tijdzones, reistijden en deadlines
  • Ondersteunen: van interne en externe bijeenkomsten, inclusief het voorbereiden van vergaderstukken
  • Verwerken: van (digitale) post en bieden van administratieve ondersteuning
  • Afhandelen: van inkomende telefoontjes en zorgen voor een professionele opvolging
  • Onderhouden: van contact met klanten, partners en managers om een soepele samenwerking te waarborgen
Spreekt deze functie jou aan? Solliciteer direct!Voor de medior secretaresse functie, bieden wij jou het volgende:
  • Bruto maandsalaris tussen €2600 en €3240, afhankelijk van ervaring
  • Tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Werkweek van 32 tot 40 uur, flexibel in te delen
  • Voordelige pensioenopbouw via StiPP en reiskostenvergoeding
  • Mogelijkheid om één dag per week thuis te werken
  • Goed bereikbaar met openbaar vervoer en gratis parkeergelegenheid
Verder bieden wij ook de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen door middel van opleidingen en cursussen.Wij zijn op zoek naar een proactieve secretaresse met uitstekende organisatorische vaardigheden en een scherp oog voor detail. Je beschikt over een afgeronde MBO 4-opleiding of hebt vergelijkbare werkervaring opgedaan. Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend en hebt ruime ervaring met MS Office, met name Outlook en Word. Je bent flexibel inzetbaar, sterk in agendabeheer en beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.Herken jij jezelf hierin terug? Solliciteer direct!Je gaat te werk bij een internationaal accountancybureau in Amstelveen. Het bedrijf staat bekend om zijn inspirerende werkomgeving waar ook ruimte is voor plezier en collegialiteit. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden voor gemotiveerde en gedreven medewerkers.Ben je klaar om je aan te sluiten bij een bedrijf dat jouw werkgeluk en ontwikkeling vooropstelt en waar je elke dag met plezier naar je werk gaat? Solliciteer dan nu!Wij geloven in gelijke kansen en onze vacatures staan voor iedereen open.Je bent 1 stap verwijderd van jouw nieuwe baanBen je enthousiast over deze baan en zie jij het helemaal zitten? Laat dan jouw gegevens achter en solliciteer gelijk. Een recruiter van Unique neemt zo snel mogelijk contact met jou op om jou verder te leren kennen en de match te maken.Wat beloven wij jou?We zorgen voor de matchmakingGa je op sollicitatiegesprek? Geen zorgen, wij helpen je hierbijHeb je de baan, dan is flexibele betaling mogelijk

Unique