Backoffice medewerker

Randstad

  • Eindhoven, Noord-Brabant
  • € 2.725-2.950 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
Ben jij een nauwkeurige administratieve duizendpoot met minimaal 2 jaar ervaring? Dan hebben we een te gekke kans voor jou: Backoffice Medewerker bij een grote speler in de uitvaartbranche. Je helpt mee aan de fusie tussen twee bekende bedrijven en zorgt voor een soepele overgang van klantgegevens. Het is een super uitdagende functie voor 32-40 uur per week, waarbij hybride werken mogelijk is. wat bieden wij jou
  • Centrum Eindhoven
  • Werktijden tussen 8.00 - 17.30 uur
  • 3 tot 6 maanden en kans op verlenging
  • Thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding
  • Kans om je WFT-basis te behalen
wie ben jijAls backoffice medewerker ben je een echte aanpakker. Je bent accuraat, werkt gestructureerd en je kunt goed zelfstandig werken. Je bent een team player en vindt het fijn om in een dynamische omgeving te werken.
  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in administratieve werkzaamheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Nauwkeurig en secuur
  • Bereidheid om WFT-Basis certificaat te halen binnen 6 maanden
wat ga je doenJouw dag als Backoffice Medewerker begint met het verwerken van klantdossiers. Je controleert persoonsgegevens, vergelijkt ze met bestaande data en zorgt ervoor dat alles klopt. Je lost eventuele verschillen of onduidelijkheden op door overleg met collega's of andere afdelingen. Je werkt geconcentreerd en nauwkeurig.
  • Verwerken van mutaties in klantdossiers
  • Controleren van polis- en persoonsgegevens
  • Afhandelen van administratieve klantverzoeken
  • Samenwerken met collega's en andere afdelingen
  • Bijdragen aan een soepel migratieproces
waar ga je werkenJe werkt op een gezellig kantoor in hartje Eindhoven. Het is een fijne, open en rustgevende werkomgeving met een enthousiast team. Er zijn flexplekken en afgesloten ruimtes waar je je kunt terugtrekken.
  • Open en warme werksfeer
  • Hybride werken mogelijk
  • Kantine waar je kunt lunchen met collega's
  • Goede bereikbaarheid
  • Een organisatie die investeert in haar medewerkers
sollicitatieBen jij flexibel en hou je van aanpakken? Heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en ben je op korte termijn beschikbaar? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton op deze pagina. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Luuk, Nicky, Boy & Floor via +31 (0)40 260 63 10

Randstad