
Purchase Administrator
- Maastricht, Limburg
- € 3.000-3.400 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het verwerken en beheren van inkooporders in het ERP-systeem;
- Communicatie met leveranciers over levertijden, prijzen en productbeschikbaarheid;
- Controleren van orderbevestigingen en opvolgen van afwijkingen;
- Ondersteunen bij contractbeheer en documentatie van inkoopafspraken;
- Samenwerken met interne afdelingen zoals logistiek en finance om een optimale goederenstroom te garanderen;
- Identificeren en aandragen van verbeteringen in het inkoopproces.
- Een afgeronde mbo- of MBO+-opleiding in een relevante richting (bijvoorbeeld Supply Chain Management, Logistiek, Bedrijfskunde of Administratie);
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve of inkoopfunctie;
- Ervaring met ERP-systemen en MS Office, met name Excel;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Engels (Duits en/of Nederlands is een pre);
- Accuraat, analytisch sterk en in staat om prioriteiten te stellen;
- Proactieve en oplossingsgerichte werkhouding.
- Een salarisindicatie van €3.400,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding en pensioenregeling
- Mogelijkheden voor training en ontwikkeling
- Een prettige werksfeer met een professioneel en enthousiast team.