Administratief medewerker Schuldhulpverlening

Gemeente Delft

  • Delft, Zuid-Holland
  • € 3.595 per maand
  • Contract
  • Voltijds
  • 1 dag geleden
Weet jij met jouw administratieve talent onze collega's van de financiële winkel te ondersteunen? Heb jij affiniteit en kennis rondom schuldhulpverlening? Dan zoeken wij jou!Wat ga je doenIn Delft is het klantcontactcentrum (KCC) de ingang voor de algehele gemeentelijke dienstverlening. De financiële winkel is onderdeel van het KCC. Een afdeling die zich begeeft in het hart van het sociaal domein. Vanuit deze afdeling wordt uitvoering gegeven aan de Participatiewet, Schuldhulpverlening en diverse lokale beleidsvormen.Als administratief medewerker ondersteun jij onze financiële winkel op administratief vlak. De werkzaamheden zijn erg divers en focussen zich vooral op de ondersteuning van de schuldhulpverlener tijdens het schuldhulpverleningsproces. Hieronder een opsomming van de meest voorkomende werkzaamheden:
  • Inplannen van intakegesprekken.
  • BKR registraties beheren.
  • Gezamenlijke mailbox beheren.
  • Het digitaliseren en verwerken van post.
  • Terugbelverzoeken verdelen in het team.
  • Verwerken van gegevens (bijv. verzamelen gegevens dossier schuldregeling).
  • Bellen van schuldeisers en schuldenlijst compleet maken.
Wat neem je meeAls persoon ben je stipt en secuur. Je bent digitaal sterk en je maakt je nieuwe systemen snel eigen. Daarnaast kun je een goed overzicht houden en kan je op verschillende niveaus goed communiceren. Als anderen in de stress schieten, blijf jij de rust zelve. Je werkt hard en kunt goed schakelen tussen werkzaamheden. Verder zoeken wij iemand die zich graag voor langere tijd in deze functie aan Delft verbindt.Verder vragen wij:
  • Mbo werk- en denkniveau.
  • (Enige) kennis van het schuldhulpverleningsproces.
  • Goede kennis van Outlook, Excel, Sharepoint en MS Teams.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat krijg jij
  • We bieden je een jaarcontract dat we graag omzetten in een vaste aanstelling wanneer de klik wederzijds is.
  • Een salaris van minimaal € 2.483,00 tot maximaal € 3.595,00 per maand o.b.v. 36 uur per week. Inschaling is afhankelijke van je opleiding en ervaring. Let op, het salaris zal dus ook binnen de min en max van de schaal vallen. Per 1 oktober komt hier 1,85 % bij, vanwege afspraken vanuit de CAO.
  • Het betreft een functie in schaal 6 van de Gemeente CAO.
  • 32-36-urige werkweek.
  • 144 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur), plus 57,6 bovenwettelijke vakantie-uren.
  • Een Individueel Keuze Budget (17,05%).
  • Ons kantoorgebouw is modern, duurzaam en ligt recht boven station Delft. We werken hybride. Een goede werk privé-balans vinden we belangrijk.
  • Alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling binnen de functie.
Competenties
  • Nauwkeurig
  • Samenwerken
  • Communicatieve vaardigheden
  • Stressbestendig
Drie redenen om deze functie leuk te vinden
  • Grote diversiteit op kleine schaal.
  • Dynamisch en vooruitstrevend werkveld.
  • Prettige en open werksfeer binnen de afdeling en organisatie.
Even voorstellen
Het team van de financiële winkel bestaat uit een senior, 2 trainers/adviseurs, 9 integraal schuldhulpverleners, 2 backoffice medewerkers, 3 consulenten vroegsignalering, 2 consulenten SHV ondernemers en 3 administratief medewerkers.Samen proberen we de effectiviteit van de dienstverlening aan de klant, onze burger, constant te verbeteren. Dit past helemaal in het motto van de gemeente: ons blijven onderscheiden met kwaliteit, diversiteit en verantwoordelijkheid. Niet alleen voor ons werk, maar ook voor elkaar en samen met én voor de stad. De sfeer is goed en open, het team is hecht en er valt veel te leren want je krijgt collega's met kennis van zaken.Verhaal van DelftDelft is een stad van historie en innovatie. Van iconisch Delfts blauw en de schilderkunst van Vermeer, tot wetenschappelijke doorbraken en duurzame oplossingen bij de TU Delft en diverse kennisinstituten. Onze stad is een inspirerende plek waar historie en toekomst hand in hand gaan.Werken voor gemeente Delft betekent werken voor een gemeente met grote ambities, op een plek die goed is voor je carrière. Tegelijk profiteer je van waar we hier in Delft graag 'klein' in blijven: kort in de communicatielijnen, met eigenaarschap en slagkracht. Dichtbij elkaar.KennismakenWil jij meer informatie ontvangen voordat je op de solliciteer-knop drukt? Neem dan contact op met Münever Sari, Adjunct Afdelingshoofd Financiële Winkel op 06-24599493Direct solliciteren kan natuurlijk ook! Upload jouw motivatie en cv uiterlijk woensdag 17 september 2025 via de 'solliciteer' button. Het eerste gesprek staat gepland op maandag 22 september 2025.Deze vacature staat intern en extern gelijktijdig open. Bij gelijkte geschiktheid na de gesprekken heeft de interne kandidaat voorrang.Iedereen die zich in deze vacature herkent, is welkom om te solliciteren. Wij geloven dat diversiteit ons sterker maakt als organisatie. Verschillende ideeën en achtergronden helpen ons om te groeien, zowel als team als de stad waar wij voor werken. Heb jij iets unieks te bieden? Dan kijken we ernaar uit om jou te ontmoeten!

Gemeente Delft