Team Leader Customer Support

Rep Recruitment

  • Culemborg, Gelderland
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Mooie leidinggevende functie met veel doorgroeimogelijkheden binnen deze internationale machinebouwer, hoewel Rademaker groot van stuk is kenmerkt de sfeer zich als informeel en collegiaal waar samen de mooiste resultaten bereikt worden
· Een bruto maandsalaris tot €6.224,51 (op basis van 38 uur).
· 26 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een jaarlijkse winstuitkering.
· Flexibele werktijden tussen 07:00 en 09:45 uur (start) en 15:45 en 18:15 uur (einde).
· Een uitstekende pensioenregeling via PMT, waarbij Rademaker 63,26% van de premie betaalt.
· Volledige OV-vergoeding (2e klas) of €0,23 per km aan reiskostenvergoeding.
· Volop ontwikkelmogelijkheden via het interne Rademaker Brainfood College met meer dan 200 trainingen.Onze opdrachtgever Rademaker BV een bedrijf dat zich specialiseert in de ontwikkeling en verkoop van installaties, inclusief procesbesturing en automatisering, voor diverse sectoren in de voedingsmiddelenindustrie. De belangrijkste markt waar Rademaker opereert, is de deegverwerkende industrie. Rademaker heeft wereldwijde activiteiten (95% van de omzet komt uit export) en is al vele jaren een prominente speler in de markt. Rademaker bestaat uit diverse werkmaatschappijen, waaronder verkoopkantoren in meerdere landen en een productievestiging in Slowakije. In totaal heeft de Groep ongeveer 650medewerkers in dienst. Op de hoofdvestiging van Rademaker BV in Culemborg werken ongeveer 400 medewerkers. Rademaker BV onderscheidt zich onder andere door haar technisch en technologisch leiderschap in de markt. De markt waarin zij opereert is zeer dynamisch, veeleisend en competitief. Om haar marktpositie te handhaven en verder uit te breiden, heeft Rademaker ambitieuze doelen gesteld voor de komende jaren.Functie-omschrijving Als Manager Customer Support speel jij een cruciale rol binnen de serviceorganisatie. Je stuurt een team aan van zes First Line Engineers, vier Service Coördinatoren en twee Servicemonteurs, en bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing, coaching én inhoudelijke ontwikkeling van jouw team. Samen zorgen jullie ervoor dat de klanten wereldwijd snel en vakkundig geholpen worden bij technische vragen, storingen en onderhoud - op afstand én op locatie.Je bent méér dan een people manager: je hebt affiniteit met techniek, weet hoofdlijnen snel te doorgronden en durft inhoudelijke keuzes te maken. Je schakelt met klanten, collega's én leveranciers over technische uitdagingen en weet hierbij de juiste prioriteiten te stellen. Stilstand bij de klant is geen optie - jij behoudt het overzicht en zorgt dat de juiste mensen op het juiste moment in actie komen.In deze rol ben je ook een stevige sparringpartner voor de Service Manager. Je signaleert knelpunten, initieert verbetertrajecten en pakt eigenaarschap over strategische projecten binnen Customer Support. Denk aan het ontwikkelen van nieuwe serviceconcepten, het verbeteren van interne processen of het optimaliseren van de planningsstructuur. Jij combineert operationeel leiderschap met tactisch inzicht en weet zo een blijvende impact te maken.Achtergrond · HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een technische achtergrond
· Je hebt meerdere jaren ervaring in een leidinggevende rol binnen een technische serviceomgeving, bij voorkeur in een project- of machinebouworganisatie.
· Je weet wat het betekent als een productielijn stilstaat en handelt snel, doortastend en oplossingsgericht.
· Je hebt technische affiniteit en voldoende kennis om mee te praten over storingen, systemen en klantvraagstukken.
· Je bent analytisch, procesmatig sterk en voelt je comfortabel bij het leiden van verbeterprojecten.
· Je bent een stevige persoonlijkheid die durft te challengen, zowel binnen je team als richting management.
· Je weet mensen in beweging te krijgen, kunt uitstekend luisteren en bent in staat verschillende belangen te verbinden.
· Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Een extra taal is een pré.Leidinggeven aan een groep experts met veel mogelijkhedenProjectmanager RecruitmentMarco DooperErgens anders winnen
  • Bladel
  • Barendrecht
Kom met ons in contactREP is niet alleen onze naam, het is een gevoel. Een gevoel van vastberadenheid, empowerment en succes. We delen dit gevoel met onze klanten en professionals, zodat ze zich gesteund en geïnspireerd voelen in hun streven naar groei en voldoening. Bij ons draait het niet alleen om wat we kunnen bieden, maar ook om wat we van jou kunnen leren. We staan open voor nieuwe ideeën, frisse perspectieven en unieke talenten. Daarom horen we graag meer van jou.Kom met ons in contact enOnze gegevens Meander 651
6825 ME ArnhemNavigatieVolg ons op Linkedin© 2025 Copyright REP RecruitmentCookie-instellingenOp onze website maken wij, en derde partijen, gebruik van cookies. Dit, om het advertentieaanbod voor u te verbeteren en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag op onze website om op basis daarvan verbeteringen te kunnen uitvoeren. Door op de 'Akkoord' button te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Rep Recruitment