
Medewerker Servicedesk
- Bunnik, Utrecht
- Vast
- Voltijds
- Beantwoorden: van klantvragen via telefoon en e-mail, waarbij je snel en professioneel schakelt.
- Testen en verwerken: van testbestanden van nieuwe klanten en aanmelden bij onze partner.
- Oplossen: van issues rondom de aanlevering van bestanden en monitoren van de voortgang.
- Afstemmen: met interne en externe stakeholders, zoals IT, Sales en Operations, om klantvragen en verstoringen efficiënt op te lossen.
- Bijhouden: van mailboxen, werkinstructies en documentatie, en signaleren van trends in klantvragen en verstoringen voor verbeteringen.
- Bruto uurloon van €16,47, inclusief 13e maand €17,84.
- Fulltime functie van 36-40 uur per week.
- Hybride werken voor een betere werk-privébalans.
- Volledige OV-vergoeding of €0,21 per km, max. €17 per dag.
- Thuiswerkvergoeding van €45,- per maand.
- Minimaal mbo-4 diploma in administratieve, financiële of commerciële richting.
- Ervaring met klantcontact via telefoon en e-mail.
- Uitstekende vaardigheden in MS Excel en data-analyse.
- Nauwkeurig en procesgericht met oog voor kwaliteit.
- Flexibel, veerkrachtig en effectief onder druk.