Management Assistent

High Quality

  • Harderwijk, Gelderland
  • € 3.500-4.300 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 30 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Leuk dat je solliciteert! We laten je binnen 2 werkdagen weten of deze rol bij je past.Telefonisch InterviewEén van onze recruiters belt je om de functie te bespreken en een online gesprek in te plannen.Online gesprekIn de online afspraak bespreken we in een uur de functie in detail met je.Gesprek bij opdrachtgever (max. 2)Je gaat langs bij de opdrachtgever, zodat je een compleet beeld van de functie en organisatie krijgt.ContractvoorstelJe ontvangt een aanbod dat je niet kunt weigeren.In dienstEven een handtekening zetten en je nieuwe baan kan beginnen!
  • Management Assistent
Management AssistentHarderwijk | 32 - 40 uur | HBO | € 3500 - € 4300Ben je graag de spil binnen een organisatie en ben je communicatief vaardig? Voor bpfBOUW in Harderwijk zijn we op zoek naar een Management Assistent voor 32-40 uur per week.Over de organisatieJe komt te werken in een hecht team van 17 mensen die het bestuur, de raad van toezicht en het verantwoordingsorgaan van het pensioenfonds van de bouwnijverheid ondersteunen. Het pensioenfonds is één van de 5 grootste pensioenfondsen van Nederland. Samen met een team van drie andere Management Assistentes ben je ervoor om alles in goede banen te leiden.Wat je gaat doenJe werk is afwisselend en bestaat o.a. uit:
  • Ad-hoc verzoeken van collega’s
  • Agendabeheer
  • Voorbereiden van vergaderingen en vergaderstukken
  • Inboeken van post
  • Je bent daarnaast op vergaderdagen op locatie in Harderwijk en zorgt dat alles die dag op rolletjes loopt.
Je werkt nauw samen met 3 andere managementassistentes. Samen vormen jullie een goed op elkaar ingespeeld team dat elkaar in raad en daad bijstaat.Wie ben jij
  • MBO werk- en denkniveau
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend
  • Je bent flexibel en communicatief vaardig
  • Je bent een teamspeler
Wat je krijgt
  • Een jaarsalaris tussen de €50.000 en €60.000 op fulltimebasis (40 uur). Dit is inclusief 13e maand
  • Thuiswerken is mogelijk e.e.a. in onderling overleg met je directe collega’s en leidinggevende.
  • Het betreft een contract voor onbepaalde tijd met een proeftijd van 2 maanden, de opzegtermijn is ook 2 maanden.
  • Je ontvangt per maand een vast bedrag als onkostenvergoeding voor kosten die je vanuit je functie maakt. Dit zijn onder andere de kosten samenhangend met het thuiswerken. Op je salarisstrook is dit te zien als een nettobedrag van € 100 per maand.
  • Er is geen cao van toepassing, maar we volgen wel de loonontwikkeling in de bouwsector (UTA, uitvoerend, technisch, administratief). Per 1 juli 2024 is er een cao-verhoging van 3,5% plus € 50,- per maand structureel (parttime naar rato).
  • Alle medewerkers van het bestuursbureau nemen deel aan de pensioenregeling van bpfBOUW.
  • De premieafdracht voor de medewerkers van het bestuursbureau bedraagt op dit moment 8,6% voor zowel de (basis) middelloonregeling als voor de Beter Excedent Regeling. Op de website
vind je zowel nadere informatie als de reglementen. * Mogelijkheid tot deelname aan fietsregeling.
  • Medewerkers hebben bij een fulltime dienstverband van 40 uur recht op 208 vakantie uren per kalenderjaar. Daarvan zijn 160 uren wettelijke vakantie uren en 48 uren bovenwettelijk. Aan medewerkers met een parttime dienstverband worden de vakantierechten pro rata toegekend.
High Quality Recruitment ondersteunt bpfBOUW exclusief in deze procedure. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen verstuurd worden naar Berrit Frankema, te bereiken via b.frankema@high-quality.nl of via 06 - 52372697.Gerelateerde vacaturesAmstelveen | 32 - 40 uur | HBO | € 3000 - € 4100Ben je een ondersteuner in hart en nieren en werk je graag in een hoog tempo? Voor de Ceder Groep in Amstelveen zijn we op zoek naar een Management Assistente voor 32-40 uur per week.Mijdrecht | 24 - 28 uur | MBO - HBO | € 2400 - € 3500Ben jij op zoek naar een breed takenpakket binnen een kleine en maatschappelijk organisatie? Zit ontzorgen je in het bloed en vind je het leuk om snel te schakelen tussen verschillende prioriteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor Stichting Auro, een kleine onderwijsinstelling voor openbaar basisonderwijs en gevestigd in Mijdrecht, zijn wij op zoek naar een Secretaresse voor 24 - 28 uur per week.Amsterdam | 24 - 28 uur | HBO - MBO | € 2700 - € 3800Voor onze relatie in Amsterdam zijn wij per direct opzoek naar een ervaren Management Assistent. Wil je werken bij een organisatie die maatschappelijk impact maakt? Ben je 24 - 28 uur per week beschikbaar? Dan komen we graag met jou in contact.ContactKantoor Randstad:
Burgemeester Pabstlaan 10C
2131 XE HoofddorpKantoor Brabant:
Frederiklaan 10e
5616 NH EindhovenOnze dienstenMeest gezochte professionalsContactOnze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.

High Quality