
Planner Maintenance & Facilities
- Enkhuizen, Noord-Holland
- Vast
- Voltijds
- Fungeren als eerste aanspreekpunt bij storingen en escalaties middels de centrale mailbox en telefoonnummer.
- Bereidheid tot telefonisch beschikbaarheid van 7.30 - 16.00 uur.
- Ervoor zorgen dat stakeholders in staat zijn om meldingen effectief te registreren in het meldingssysteem.
- Structureren van centrale MoC administratie.
- Trainen van stakeholders in correcte rapportage aan de hand van een werkinstructie.
- Aanmaken van werkorders in de daarvoor bestemde tool en deze in overleg met de afdeling inplannen (wekelijks of tweewekelijks).
- Plannen en prioriteren van werkzaamheden voor de (externe) huismeester in lijn met de onderhoudsplanning.
- Zorgdragen voor een duidelijke communicatie naar alle stakeholders.
- Opstellen en bijhouden van capaciteitsplanning.
- Genereren van wekelijkse en maandelijkse overzichten van gepland onderhoud, inclusief een jaarplanning.
- Onderhouden van de in Enkhuizen zijnde assets (tekeningen, plaatsing, financiële gegevens, routes etc.) in het daarvoor bestemde systeem.
- Communiceren met contractors en maken van afspraken met externe partijen.
- Administreren, structuren en onderhouden van servicecontracten, communicatie met leveranciers, etc.
- Ontvangen en begeleiden van contractors en fungeren als aanspreekpunt bij werkzaamheden op de site.
- Verwerken van offertes, fakturen incl. PR in SAP.
- Administreren van ESH-trainingen voor contractors en monitoren van vervaldata.
- Afgeronde technische opleiding op MBO+ niveau.
- Communicatief sterk in Nederlands en Engels, in woord en geschrift.
- Solide technische kennis en inzicht.
- Goede beheersing van MS Office, Maximo, Ultimo. Kennis van SAP is een pre.
- Administratief en organisatorisch sterk.
- Uitstekende planningsvaardigheden.
- Ruime technische en praktische kennis van bedrijfsprocessen, machines en apparatuur en ruime ervaring op technisch gebied (Elektro, WTB, Bouwkunde).
- Flexibiliteit en aanpassingsvermogen.
- Pragmatisch en een pro-actieve houding met een focus op probleemoplossing.
- Accuraat, punctueel en efficiënt.
- Een aantrekkelijk salarispakket, gebaseerd op een 38-urige werkweek, afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring
- Bijkomend vakantiegeld van 8.33% en bonus.
- 25 vakantiedagen, met de optie om maximum 10 extra vakantiedagen aan te kopen.
- Een gunstige pensioenregeling en fiets-leaseplan.
- Een inspirerende werkomgeving met professionele en betrokken collega's.
- Een succesvolle, innovatieve organisatie met internationale carrièremogelijkheden.
- Uitdagingen en mogelijkheden om bij te leren en jezelf verder te ontwikkelen.
- Bij Bayer vinden wij jouw welzijn belangrijk. We bieden ondersteuning via ons employee assistance programma en stellen verschillende tools en initiatieven tot je beschikking om je welzijn te verbeteren.
Solliciteer dan online door jouw cv en motivatiebrief in te sturen (in 1 document). Heb je een vraag of wil je meer weten over de functie? Hiervoor kan je contact opnemen met Heidi Kroon, Sr. Talent Advisor, viaWat mag je verwachten na jouw sollicitatie? Het sollicitatieproces bestaat uit een telefonische screening, een persoonlijkheids- en capaciteitentest en een interview met de recruiter en leidinggevende.Wil jij meer te weten komen over onze Bayer-werkomgeving? Neem een kijkje op voor NL
En volg ons via #TeamBayerBenelux!Wij accepteren geen sollicitaties via agencies.
#LI-BNL YOUR APPLICATIONWil jij werken op een plek waar je gewoon JEZELF mag zijn?Jouw unieke persoonlijkheid, achtergrond en talenten dragen bij aan het bouwen van een sterk, divers en inclusief Bayer.Join us! Be You. Be Bayer.
Locatie:Nederland : Nederland : EnkhuizenDivisie:Crop ScienceReferentiecode:850018