Projectleider ICT & Informatiemanagement
Gemeente Amstelveen
- Amstelveen, Noord-Holland
- € 5.997 per maand
- Contract
- Voltijds
Je richt de projectorganisatie in, stelt projectplannen op, bewaakt de scope, tijd, geld, resourcing en kwaliteit van de projecten. Je blijft het proces managen en laat je niet verleiden tot technisch inhoudelijke discussies. Je stuurt meerdere (middel)grote projecten gelijktijdig aan en weet als geen ander verwachtingen te managen naar de opdrachtgever en betrokken stakeholders. Je monitort proactief op de resultaten en stuurt bij waar nodig. In het realiseren van projectresultaten reageer je adequaat op risico's en zorg je voor een gedegen overdracht aan de beheerorganisatie. Je bent resultaatgericht, communicatief sterk en rapporteert accuraat over de voortgang en behaalde resultaten. Wij zijn één team! Daarom ben je samen met een team van adviseurs en projectleiders verantwoordelijk voor de realisatie van ICT- en informatiemanagement-projecten voor de vakafdelingen. Deze projecten vormen een integraal onderdeel van het projectenportfolio, dat in lijn is met de visie, het beleid en de architectuur van onze organisatie. Je bent iemand die met overtuigingskracht de kar trekt! Je weet het team te motiveren en je vindt het leuk om kennis te delen.Wat vragen wij van jou?
- Een academisch werk- en denkniveau met bij voorkeur een afgeronde opleiding op HBO/WO niveau in de richting bestuurlijke informatiekunde, bedrijfskunde of informatica.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen de ICT.
- Je hebt een brede ICT-kennis en -ervaring met hedendaagse systemen en projectmanagementmethodieken.
- Kennis van en ervaring met (Europese) aanbestedingen.
- Ervaring met ICT-projecten binnen publieke organisaties is een pré.
- Een salaris van maximaal €5.997,- bruto per maand (Cao Gemeenten, schaal 11) op basis van 36 uur per week.
- Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
- Boven op je maandelijkse salaris krijg je van ons ook een individueel keuzebudget van 17,05% dat je kunt laten uitbetalen of fiscaalvoordelig kunt uitruilen voor de kosten van bijvoorbeeld een sportabonnement. Ook kun je dit gebruiken voor het kopen van extra vakantiedagen.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
Een uitdagende functie in een hecht en collegiaal team, waar resultaat en humor hand in hand gaan.
Uiteraard hebben wij nog andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Of je voorkeur nu uitgaat naar een goed salaris of meer tijd voor je gezin, sport en hobby's. Het kan allemaal! Kijk hier voor een overzicht.Wie zijn wij?
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. Onze afdeling Automatisering en Informatiemanagement (A&I) bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling is verantwoordelijk voor ICTbeheer en -onderhoud, de geo-informatie en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening, proces- en projectmanagement en advies. Onze architectuur ontwikkelt zich van een on-premise infrastructuur naar een hybride cloud-architectuur waarbinnen SaaS-oplossingen een steeds grotere rol krijgen. Om aan deze beheertaken en ontwikkelingen te blijven voldoen is het belangrijk om te blijven veranderen. Dan gaat het bijvoorbeeld om:
- De doorontwikkeling van de (digitale) informatievoorziening en de digitale dienstverlening.
- De ontwikkeling van visie en beleid.
- Het vertalen van de (informatie)vraag van de organisatie naar gewenste oplossingen.
Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie zo snel mogelijk. Zodra een geschikte kandidaat reageert, starten we de sollicitatiegesprekken.
Voor inhoudelijke vragen kan je bellen met Richard Vader (teamleider A&P). Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Michelle Doedens (corporate recruiter). Zij zijn bereikbaar via 020-540 4911.Wat verder goed is om te weten
- Iedereen die bij de ambtelijke organisatie AA komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen.
- Als ambtenaar leg je aan het begin van de aanstelling een ambtseed/belofte af.
- Een referentiecheck maakt deel uit van onze selectieprocedure.
- Deze vacature hebben wij in eigen beheer. Daarom gaan wij niet in op acquisitie.
Meer informatieKlik hier om te solliciteren
Gemeentebanen