
Klantenservice medewerker OM
- Utrecht
- Tijdelijk
- Voltijds
- • Fulltime
- • Utrecht
- • MBO 3
- Beantwoorden: telefonisch beantwoorden van vragen van diverse klantgroepen op een heldere en professionele manier.
- Doorzetten: complexe vragen doorzetten naar de backoffice wanneer deze buiten jouw expertise vallen.
- Bijhouden: up-to-date blijven met de meest recente informatie om klanten adequaat te helpen.
- Verwerken: gespreksgegevens verwerken volgens de geldende procedures en systemen.
- Toepassen: gebruik maken van gesprekstechnieken om klantvragen scherp en specifiek te krijgen.
- Beantwoorden: telefonisch beantwoorden van vragen van diverse klantgroepen op een heldere en professionele manier.
- Doorzetten: complexe vragen doorzetten naar de backoffice wanneer deze buiten jouw expertise vallen.
- Bijhouden: up-to-date blijven met de meest recente informatie om klanten adequaat te helpen.
- Verwerken: gespreksgegevens verwerken volgens de geldende procedures en systemen.
- Toepassen: gebruik maken van gesprekstechnieken om klantvragen scherp en specifiek te krijgen.
- Een bruto uurloon tussen €17,76 en €18,38.
- Een tijdelijk contract van 6 maanden via detachering.
- Een werkweek van 24-36 uur (parttime/fulltime).
- Een eindejaarsuitkering van 8,3%, direct uitgekeerd bij je loon.
- Reiskostenvergoeding tot €0,20 per kilometer of 100% OV-vergoeding.
- Flexibele loonuitbetaling: wekelijks of elke 4 weken.
- Afgeronde mbo-opleiding of mbo werk- en denkniveau
- Minimaal 1-2 jaar ervaring in klantcontact
- Bekend met MS Windows, Word en e-mail
- Ervaring met telefonische communicatie en callcenter systemen
- In staat om een VOG-P te verkrijgen