Finance manager

Hallo

  • Amsterdam, Noord-Holland
  • Contract
  • Voltijds
  • 15 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij een ervaren leider om het finance team te sturen, de volledige administratie van meerdere entiteiten te beheren en te optimaliseren, en onze lopende transformatie naar een hoger niveau te tillen? Krijg je energie van het werken in een snel veranderende omgeving? Lees dan snel verder!Finance managerOnze afdeling verzorgt de volledige administratie van meerdere entiteiten. Het team bestaat uit enthousiaste en gedreven collega’s. Samen zijn we verantwoordelijk voor de volledige boekhouding, verspreid over 11 vestigingen door het hele land. We verwerken inkoopfacturen, bankmutaties en incasso’s en waarborgen de maand- en jaarafsluiting.Gedurende de laatste jaren zijn er veel bedrijven overgenomen en enkele daarvan worden nog geïntegreerd in onze financiële omgeving. Ook in de toekomst zullen we in een flink tempo verder blijven uitbreiden en als gevolg daarvan meerdere administraties samen gaan voegen.Jij gaat het finance team begeleiden. Deze afdeling bestaat uit 4 medewerkers. Uiteraard werk je zelf ook actief mee. Denk hierbij aan de meer complexe taken en werkzaamheden. Dat is iets wat jij graag oppakt en waar je goed in bent. Voor het finance en control team in Amsterdam ben jij een belangrijke schakel en fijne sparringpartner. Elke dag weer zorg jij samen met je team voor een foutloze financiële administratie. Ga jij graag deze uitdaging aan? Dan zijn we op zoek naar jou!Dit zijn je dagelijkse werkzaamheden:
  • Het verzorgen van de volledige administratie van meerdere vestigingen en entiteiten
  • Zorgdragen voor tijdige en juiste maand- en jaarafsluitingen
  • Integratie van nieuw overgenomen bedrijven in de administratie en processen
  • Initiëren en uitvoeren van structurele verbeteringen in processen en procedures, en dat projectmatig opzetten en opvolgen
  • Het voeren van plannings- voortgangs- en beoordelingsgesprekken met de medewerkers uit jouw team
Wij zijn HalloWelkom bij Hallo, de landelijke ICT-partner voor ondernemers en MKB-bedrijven!Hallo staat voor toegankelijke ICT en een topservice. Onze missie is het ondersteunen van onze klanten in een succesvolle digitale transformatie. We zorgen dat zij altijd en overal kunnen werken en bereikbaar zijn. Met slimme online werkplekken, flexibele telefonie, stabiel zakelijk internet en veilige cloud oplossingen. We helpen klanten op een manier waarop we zelf ook geholpen willen worden. Met aandacht, deskundigheid en alerte support.En we zorgen ook goed voor jou. Want als jij groeit en leert, groeien wij ook. In de Hallo ‘way of working’ maakt het leren van iets nieuws je rijker als persoon, en stelt het je in staat anderen nog beter te helpen. Daarom is er bij ons veel ruimte voor ondernemerschap en zelfontplooiing. En dat we groeien is duidelijk; Hallo heeft nu ruimte voor jou!Herken jij jezelf hierin?
  • Je bent in het bezit van een hbo-diploma richting HEAO, SPD of vergelijkbaar
  • Je hebt minimaal 5 jaar recente ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt ervaring met het aansturen en coachen van een finance team
  • Je hebt een bewezen trackrecord op het gebied van finance transformatie en verbetertrajecten
  • Je hebt ervaring in een private equity-setting, waarin voortdurend bedrijven worden overgenomen en geïntegreerd
  • Je gaat uitdagingen graag aan en kunt goed omgaan met veranderingen
  • Je bent bekend met boekhoudsoftware zoals Twinfield en Basecone
  • Je kunt goed werken met Microsoft 365 zoals Excel en Outlook
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
Goed om te weten!Je krijgt alle ruimte om verbeteringen in processen en werkzaamheden te initiëren en te implementeren. Het team is in opbouw en is al zeer gedreven om er met z’n allen voor te zorgen dat de administratie dagelijks op orde is. We werken intensief samen, terwijl we op verschillende locaties werkzaam zijn. Minimaal eenmaal per week komen we samen op ons kantoor in Amsterdam.Daarnaast:
  • Fijne betrokken werksfeer en informele organisatie
  • Dynamische en ondernemende werkomgeving
  • Laptop, headset, muis en toetsenbord worden geregeld
  • Telefoon
  • Fulltimebaan op basis van 32-40 uur
  • Werktijden mag je zelf indelen op maandag tot vrijdag tijdens kantooruren
  • Remote werken is mogelijk, minimaal 3 dagen op kantoor
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen met de optie om extra dagen bij te kopen
  • Een contract van 7 maanden met uitzicht op een vast contract
  • Proeftijd van 1 maand
  • Onze welbekende hoodie
  • Nog iets anders nodig? Laat het ons weten!
Hallo nieuwe collega?Interesse? Solliciteer direct!Wil je meer weten over deze baan? Bel of app Nadia op telefoonnummer 06-45832424.SollicitatieprocesZodra we je sollicitatie ontvangen, nemen we deze direct in behandeling. We houden van snel schakelen. Daarom laten we je binnen 48 uur weten of je wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Ben jij enthousiast over onze kennismaking en past de vacature precies bij jou? Dan volgt een tweede gesprek. Zijn we daarna beiden enthousiast dan word jij onze nieuwe collega!→ Een competentievragenlijst en VOG is onderdeel van onze sollicitatieprocedure.Locatie
Hieronder vind je de vestigingen waar je aan de slag kunt gaanPand Noord, Meeuwenlaan 100, 1021 JL AmsterdamRobijnstraat 76, 1812 RB AlkmaarKamerikstraat 23, 5045 TW Tilburg

Hallo