InterimPublicatiedatum: 03-09-2025Korte beschrijvingVoor een maatschappelijke, datagedreven stichting in Midden-Nederland is ADJ op zoek naar een interim inkoop- en contractmanager die verschil maakt in een organisatie in transitie.FunctieomschrijvingJe vervangt een collega die met pensioen gaat en zorgt voor een zachte landing en overdracht naar de nog te werven vaste opvolger. Je beheert en ontwikkelt het inkoop- en contractportfolio, begeleidt aanbestedingen en brengt een frisse blik. Je helpt processen verder te professionaliseren, PDCA te versterken, evaluaties structureel in te bedden en samenwerking te verbeteren. Zo borg je continuïteit én duurzame verbeteringen.Jouw profielJe bent een ervaren interim professional. Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau (NEVI 1 Publiek is een pré) en ervaring met Europese aanbestedingen en contractmanagement, bij voorkeur in ICT. Je werkt zorgvuldig en resultaatgericht, maar ook verbindend en communicatief sterk. Je brengt structuur en duidelijkheid, betrekt collega’s actief en weet belangen te verbinden. Met jouw frisse perspectief en open houding zorg je voor een soepele overgang en een stevig fundament voor de toekomst.VoorwaardenHet betreft een interim-oplossing (ZZP) voor 24 tot 32 uur per week (voorkeur voor 32 uur per week). De periode is van 1 oktober 2025 tot en met 31 januari 2026, met een optie tot verlenging van maximaal 2 maanden. Uitgangspunt voor het uurtarief van de interim manager is € 100,- tot € 110,- per uur (incl. reiskosten, excl. BTW). Wij ontvangen graag jouw beste tarief.ProcedureJouw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV (beide in Word), zien wij graag voor dinsdag 9 september 2025 om 15.00 uur tegemoet. De gesprekken bij ADJ zijn op 9 en 10 september 2025. De gesprekken bij de opdrachtgever vinden plaats op maandag 15 september in de middag.Een referentiecheck, VOG-screening en een “verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen” (in het kader van de wet DBA) maken mogelijk deel uit van deze procedure.